Gülben Ergen – Durdurun Dünyayı

bu Gece Bitmeden Fikrim Değişmeden
Olacak Olan Neyse Lütfen Hemen Olsun
Bu Gece Bitmeden Fikrim Değişmeden
Olacak Olan Neyse Lütfen Şimdi Olsun
Uzun Zamandır Böyle Yanlız Bende Sorun Mu Var
Bak Bir Köşede Aynı Fikirde işte Birisi Var
Şifremi istedi Beni Ateşledi Gizli Nereye Kadar

Hadi Bir Cesaret Bitsin Esaret Kalpte Huzur Mu Var
Durdurun Dünyayı Binecek Var Yakın Zamanda
Bizim Tarafa iyi Haber Var Heycanlandım, Telaşlandım
Kalpte Bereket Var Hadi O Zaman Davran O Zaman
Durdurun Dünyayı Binecek Var Yakın Zamanda
Bizim Tarafa iyi Haber Var Heycanlandım, Telaşlandım
Kalpte Bereket Var Hadi O Zaman Davran O Zaman

132 Yanıt to “Gülben Ergen – Durdurun Dünyayı”

  1. tuba_asi Says:

    Herkes dışını süslerken, sen içini, kalbini süsle. Herkes başkasının ayıbını araştırırken, sen kendi ayıplarınla meşgul ol.

  2. Yakşsmlar

  3. Zirven hayırlı olsun kardeşim.bizim burada kaç gündür yağmurlu dur durak bilmiyo.

  4. tuba_asi Says:

    hayat acımasız bir o kadar da dengesiz ne kadar sağlam durmaya çalışırsak o kadar bozuluyoruz

  5. tuba_asi Says:

    sağol abicimm

  6. tuba_asi Says:

    Bir kadının en çaresiz olduğu an
    gözyaşlarını kendi eliyle sildiği o andır

  7. tuba_asi Says:

    Aldatmayan erkek beceriksiz değil onurludur..!

  8. tuba_asi Says:

  9. tuba_asi Says:

  10. nevet nalesef hayat acımasız…sen onun ssaçlarından tutmaya çalışıyon ama onun değil senin canın yanıyo.çok enteresant bişey yani.

  11. tuba_asi Says:

    aç kalmak, alçalmaktan daha hayırlıdır

  12. tuba_asi Says:

    evett bir nevii kendi kendine yapıyorsunn aslında bile bilee ölüme gidiyorsun

  13. Paylaşımlar için teşekkürler kardeşim…

  14. Yeni yılada az kaldı.napcan yeni yılda varmı bi plan veya planlar🙂

  15. tuba_asi Says:

    ben yenii yıll kutlamamm yani kutlamayı sevmemm abicimm şuann içinn bir şeyy gözükmüyorr geçen sene de gözükmüyordu fakatt aile dostlarıyla geçirmiştikk
    abicim seninn pekii

  16. tuba_asi Says:

    ben biraz çıkıp hava alayimm görüşürüz abicimmm

  17. Bende kutlamam dediğin gibi aileyle öğle sıradan bi gün geçiririk.yaparsam pasta yaparım oda değişiklik olsun diğe o kadar🙂

  18. deneme

  19. deneme2

  20. yakşamlar korkmayın benim🙂 sizin şu avatar işini halletmeye çalışıyom.

  21. tuba_asi Says:

    dneme 48

  22. evet arkadaşlar emel2, hatice ve emel ablalarım sizin resim işi tmmdır😀 daha önce yorum yaparken kullandığınız adresi kullanarak yorumunuzu yazıp gönderin.ilk yorumu gönderdikten sonra sizden wordpress şifresi isteyecek. oryada bitişik şekilde asidemir yazıp yollayın yorumunuzu. yorumunuz bu şekilde resimli gidecektir.sadece ilk yorumda sizden wordpress şifresi isteyecek.daha sonraki yorumları rahatlıkla yazıp gönderebilirsiniz ondan sonra bi daha şifre istemez. yani siteye her açışınızda sizden ilk yorum yaparken şifre ister sonrada istemez. söylediğim 3 kişininde wordpress şifresi aynı oda belirttiğim gibi bitişik şekilde asidemir
    saygılar…
    yinede bir sıkıntı yaşarsanız.söyleyin halletmeye çalışırık🙂

  23. ayla abla sana gelince, senin resim olayını çözemedim çünkü şifreni bilmiyorum.sana wordpress hesabını açarken oluşturduğum şifreyi giriyorum ama kabul etmiyor.artıkın sonradan bu şifre değiştirilmiş olsa gerek.onun içinde senin adrese bi mail attırdım onu açıp ordaki linki tıklaman lazım.ancak o şekilde şifreni değiştirip resmine kavuşabilirsin🙂

  24. resmine tekrardan kavuşmak isteyen başka kim var hatırlamıyom.varsa söylesin elimden geleni yaparım.

  25. pöff ya niye olmuyor ya niye sayfa açamıyorum😦 ablacanım sayfayı hazırlamış gitmeden önce(canım ablam ellerine sağlık). bana sadece yayımlamak kalmış.ama tıklıyorum tıklıyorum olmuyo. yeni baştan bi tane yaptım oda olmadı. zirve sayılarınıda güncelliyemiyom. niden böle oluyo ya. pöff ya

Bir Cevap Yazın

