Candan Erçetin – Annem


Hani eski zaman masalları anlatır
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın

Hani bir biblon vardı kırdığım
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın
Ama bil ki ben de parçalandım
Annem ben senin yanına kalanım

Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep
Yüreğimde

Annem annem
Gel üzülme
Ben hala senin
Dizlerinde
Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutur dost oluruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız

Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşlarının altında
Her yeni güne sevgiyle başlarsın
Annem sen benim yanıma kalansın

Annem annem
Sen üzülme
Sözlerin hep
Yüreğimde

Annem annem
Gel üzülme
Bu gönül hala dizlerinde

Annem annem
Sen Üzülme
Sözlerin hep Yüreğimde

127 Yanıt to “Candan Erçetin – Annem”

  1. benmiiiiiii kineeeeeeeeeeeee🙂

  2. yeni yılda ilk zirvem hayırlı ugurlu bol zirveli olsun inşallah🙂

  3. tuba_asi Says:

    emel abla zirven hayırlı olsunnn🙂

  4. tuba_asi Says:

    hatice ablamm bende çok öpüyorum senii inşşş yeni yılda gönlünün istediği gibi geçsinn🙂

  5. karşıyakalı Says:

    zirvelerin kadını yerim seni bennnnn 🙂
    çok teşekkür ederim bal bademummmmm

  6. karşıyakalı Says:

    selamacımmmm çok teşekkür ederim.
    inşallahhh hepimizin yüzü gülsün inşallahhh 🙂

  7. karşıyakalı Says:

    yanlış yazmışım özür selmacımmm 🙂 diyecektim.

  8. tuba_asi Says:

    ablacım sen ne dersen kabulümm ne özrüü 🙂 rica ederimm inşş hepimizin yüzü gülerr ihtiyacımız var 🙂

  9. Neraba yaksamlar.ivet abla yoğunum malesef.işe gitmediğim gün inşaatla uğraşıyom.ayaklarım ağrıyor 4 gündür bu tempodan.

  10. cemre Says:

    Geceniz bereketli olsun🙂 ablamm pasa annem rahatsizmis cok gecmis olsun rabbim sifa versi.sinan kardesimin yemin töreni varmis hayirli olsun.gidemiyon olsun saglik olsun abamm benim

  11. cemre Says:

    Kardescanim sanada allah kolaylik versin hem is hem insaat eminnim zordur.ama bakiyom artik 10 parmaginda 10 marifet yakinda sen mutahitligide el atarsin🙂

  12. cemre Says:

    Emelimm yeni yilin ilk zirvesini yapmissin hadi hayirli olsunn🙂 selmamm kir cicegemm sen neler yapiyon iyisinmiiii😀

  13. karşıyakalı Says:

    “Yaşanılacak bir yaşam ve
    tadına varılacak gün aydınlıkları vardır…”
    Umut pencereniz açık olsun
    hayat size daha güzel şeyler getirsin yeni günde.
    Yüzünüzde bir tebessüm
    Yüreğinizde sevgiler
    Dilinizde neşeli bir melodi olsun..
    Günler hep sevgi sıcaklığında ve güzelliğinde yaşansın.
    Yüzünüzdeki Gülümsemeleri Kalbinize ,
    Aklınızdaki Doğru Düşünceleri de Hayatınıza Yansıtmanız Dileğiyle
    Mutlu olun, sağlıklı olun, sevgiyle kalın
    Günaydın, Günaydın herkese. 🙂

  14. karşıyakalı Says:

    paşacanım ALLAH kolaylık versin.
    canım benim dikkat et kendine.ayakların sana bir ömür boyu lazım olacak.şimdiden çok fazla yıpratma bedenini. gençlikte bir şey anlaşılmıyor.sonradan acısı çıkıyor paşacanım.

  15. karşıyakalı Says:

    ALLAH razı olsun gönlümün sultanı gül kokulum.
    RABBİM cümlenin hastasına şifalar versin.bu gün naci abin gidiyor kastamonuya yemin törenine.hayırlısı olsun inşallah.
    sende yılbaını güzel geçirmişsin içine sinsin birtanem.inşallah bütün bir sene güzel geçsin.öptüm makarnandan 🙂

  16. karşıyakalı Says:

    Düşündüğünüz, inandığınız güvenle beklediğiniz
    Her şey mutlaka gerçekleşir.

    ~Jack Ensign Addington~

  17. karşıyakalı Says:

    Kar taneleri ne güzel anlatıyor, birbirlerine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu.

    ~Mevlana ~

  18. karşıyakalı Says:

    Saltanat Değil, Tevazu Seni Mutlu Edebilir.
    Dalkavuklar Değil, Yürekten Gelen Sevgi Seni Mutlu Edebilir.
    Dostların Olsun Zor Gününde Selam Verebilen,
    Düşmanların Da Olsa Seni Taklit Edebilen,
    Kaybettiklerin Kazanabileceğin Şeyler Olsun.
    Sakın Umudunu, Heyecanını, Sevebilme Yeteneğini, Gülümsemeyi, Çalışma Azmini Ve Değişebilme Yeteneğini, Kaybetme!
    Sadece Onlarla Kaybettiklerini Yerine Koyabilirsin.
    Teşekkür Etmeyi Unutma!
    Kula Teşekkür Etmeyen Allaha Şükretmiş Olmaz!

  19. karşıyakalı Says:

    Uzaktan seviyorum seni..
    Kokunu alamadan, boynuna sarılamadan, yüzüne dokunamadan…
    Sadece seviyorum …!

    ~Cemal Süreya~

  20. günaydın herkeseeeeee

  21. saol meralim ilk zirvemi yaptım içim rahatladı 🙂
    bal bademim ne güzel şeyler paylaşmışın böyle eline yüregine saglık eniştemede iyi yolculuk
    sanada kolay gelsin gardaşş

  22. ‎”Sesini değil, sözünü yükseltmeli insan. Çünkü gökgürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşatan.” Shakespeare

  23. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDINNNNNN CANLARIMMMMMM.

    SEVMEK♥ bakmak değil görmekse eğer,
    SEVMEK♥ yanındayken başını omuzuna koyabilmekse eğer,
    SEVMEK♥ yanındayken yalnızlığı unutmaksa eğer,

    SEVMEK♥ senle iken yere daha sağlam basabilmekse eğer,
    SEVMEK♥ yokluğunda seninleymiş gibi hissetmekse eğer,
    SEVMEK♥ hayallerine senide sokabilmekse eğer,

    SEVMEK♥ yatağa uzandığında, seni düşlemekse eğer
    SEVMEK♥ sen üşüdüğünde gölgemle seni ısıtmaksa eğer,
    SEVMEK♥ sevdiğini çıklık çığlığa söylemekse eğer,

    SEVMEK♥ el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin kopmasıysa eğer,
    SEVMEK♥ gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan bakabilmekse eğer,
    SEVMEK♥ kalbini kalbinde hissetmekse eğer,

    SENİ SEVİYORUM.

    BENDE SİZİ SEVİYORUMMMM.

  24. açılmadı ama çok güzel biliyorum ellerine sağlık Candan Erçetin sizin büyük bir hayranınızım bütün konserlerinize geldim sizi çok içtenlikle bayıldığımı söylüyorum :*

  25. annem Says:

    Candan Erçertinin ağzına yüreğine sağlık. Bu şarkı benden tüm annelere gelsin (annem seni çok seviyorum)💕 😭

Bir Cevap Yazın

