Ferhat Göçer – Ayrılsak Ölürüz Biz

Yok, dokunduğun her yerim acıyor şimdi
Gidemezsin ki, gidemezsin ki
Biliyorum deli gibi sevdin
Ayrılalım artık diyemezsin ki, diyemezsin ki
Biliyorum deli gibi sevdin
Ayrılalım artık diyemezsin ki, diyemezsin ki
Ayrılsak ölürüz biz
Bir bedende bütünüz biz
Ellerde ölürüz biz
Ayrılsak ölürüz biz
Bir bedende bütünüz biz
Ellerde ölürüz biz

137 Yanıt to “Ferhat Göçer – Ayrılsak Ölürüz Biz”

  1. Sıra bendemi🙂

  2. cemre Says:

    Haha ucu altından kaplamalı deynek isterim kubatim🙂

  3. İşte bu, buna alın teri denir🙂🙂🙂

  4. cemre Says:

    Hehehe sobeee zirven hayırlı olsun paşam

  5. cemre Says:

    Aynen bencede Hehehe

  6. Sen iste ne kaplaması hakiki som altından deynek alırım sana🙂

  7. cemre Says:

    Hehehe çok cömertsin konu deynek olunca demi çakalll🙂

  8. Ee yani arada bir.bir tur verirsin artık🙂

  9. cemre Says:

    Ee seniimi kircam ama lütfen yemekten sonra olsun aç karinla deynek yan etki yapiyor ha birde mümkünse bir yere ağırlık verme her yer orantılı olsun dengem bozulmasın😀

  10. 🙂 Antika ablada bugünde alışıları kapatmış anlaşılan.

  11. Eee bizim zıbıldaklar nerde.sınavlarımı var hepsinin.

  12. Abla şarjım bitiyo.sonra gelirim ben.iyi akşamlar.bye

  13. cemre Says:

    Sanirim öyle. Gelir belki evet kizceler harıl harıl dersteler ne muhendisler doktorlar olacaklar🙂

  14. cemre Says:

    Ok sör görüşürüz iyi yaşamlar bye

  15. tuba_asi Says:

    🙂

  16. Noldu zıbıldak niye sırıtyon🙂

    bende iyi geceler demeye geldim.çüsünüz bayınız.

  17. günaydın cicişler

  18. cemre Says:

    Günaydın hayırlı cumalar

  19. cemre Says:

    Selmam bizimi gozetliyordun kuzum niye katılmadin az daha kim vurduya gidecektim🙂

  20. selamun aleykum gençler🙂🙂

  21. evet nihayetttttttttttttttt engelleri aşıp geldim ,napıyosunuz yaaaaa özledim sizi bennnnnnnnnnn😀

  22. malum kimseler yok ,şirkette site engelini bugün nakavt ettim😀 gizlice😀😀 wordpress uzantılı tüm sitelerin engelini kaldırdım😀 inşallah çakmazlar😀😀 buralardayım artıkın görüşürükkkk😀 çok sevindiriğim şuan çok görmeyin😀

  23. cemre Says:

    Oooooooo gözdem seni görmek ne ka güzel demek Tüm zincirleri kırıp geldin başarıların devamını dilerim bacimm🙂 seni burda görmenin devamını dileriz öptüm seni bacikom

  24. neraba wordpressçikler günaydın. hayırlı hafta sonları

  25. cemre Says:

    Günaydınn bencede herkese hayırlı ve güzel hafta sonları🙂 sizede tabi ağam paşam hatta Rambo kuvveti diliyorum😀

  26. günaydın günaydınn kaç gündür gelemiyorum diş agrısı çekiyorum çok kötüü gelmedim 😦

  27. Yakşamlar erkidişler

  28. Geçmiş olsun sayın abla.şimdi daha iyisindir inş….acil şifalar diliyorum.

  29. Çok sağol ramboliçem🙂 bende sana aynısından diliyorum.yanında bir tutam sabırla beraber.

  30. günaydın herkese iyi hafta sonları diliyorum

  31. saol gardaş teşekürler daha iyyim çok şükür

  32. gözde bacım engelleri kaldırmana sevindim tekrara h.g nasılsın umarım iyisindirrr paşam nasıl

  33. Akşam şerifilerin hayırlı olsun güzel evim😀 yiğiti babasına sattım biraz bakınayım dedim😀 emelim geçmiş olsun bacım diş ağrısı çok zordur Allah acil şifalar versin ,iyiyiz şükür ,yiğitten gayet iyi şükür,bacım engelleri yıktım geldim şirkette😀 daha önce telde durumu sana anlatmıştım emelim,hayır anlamadığım wordpress uzantılarını neden engelledikleri😀 yani ne varki soramıyorumda tabi😀😀 niye engellediniz diye😀 neyse biraz araştırdım birazda pratik zekamı kullanarak surver den düzelttim durumu ,yarın sabah emektar kapıcınız iş başında çayınız çorbanız benden😀 hadi iyisiniz ,sabah gelin bekliyorum bende kapıcılığı özledim yaaa ahhhh eski günler demeden duramıyor insan😀 her sabah üşenmeden ortalama 500 yorum okurdum😀 eski düzenime dönmem şart bu hayat bana yaramıyor ,koşturmacadan diğer değerlerimizi erteliyoruz ,

  34. veeeeeeeeeeeeee günaydınnnnnn emktar kapıcınız olarak kapıları açıyorummm, herkese tüm aileme huzurlu bir hafta diliyorum ,evi havalandırıp kahvaltınızı hazırlayayım😀

  35. Buyrun canlarım afiyet olsun😀

Bir Cevap Yazın

