Ebru Gündeş – Ben Olmayınca

ben olmayınca hemen bulmuşsun birini
yol ayrımında unuttun yeminlerini
sen bitirdin hem kendini hem de beni
şimdi git artık, dönme geri

kime gidersen git beni unut artık

bir gün aşklar biter, hatıralar kalır,
kimi seversen sev hep hatırlatır
sanma bir başkası yerimi alır
gelenler gideni elbet aratır
ben olmayınca “ondan kurtuldum” demişsin
benim yerime bir başkasını sevmişsin
beni zaten aslında hic sevmemişsin
üzülmedim hiç, dönme geri

kime gidersen git, beni unut artık

bir gün aşklar biter, hatıralar kalır,
kimi seversen sev hep hatırlatır
sanma bir başkası yerimi alır
gelenler gideni elbet aratır

77 Yanıt to “Ebru Gündeş – Ben Olmayınca”

  1. emel Says:

    neyse bende çıkayım artık herkese byyyyyyyyyyy

  2. emel Says:

    benmi acaba🙂

  3. cemre Says:

    Günaydın. Emosum yorumun denrtime takılmış şimdi gördüm.telden girdigim için yorumu getiremedim diğer yerde kaldı. Çok geçmiş olsun bacim Rabbim şifalar versin.umarim dönmek zorunda kalmasın

  4. emel Says:

    iyi akşamlarrrrrr millet
    geçmiş olsun adaşım allah şifa versin inşalalh dönmek zorunda kalamzsın
    meralim sen nasılsın bacımmm

  5. tuba_asi Says:

    günaydınnnnn

  6. Neraba wordpress iyakşamlar.ivet bende asiyi izliyom ama kısmen🙂

  7. En son demir asiye bekle beni dedi.bakalım gelecek bölüm nolcak.yokmu tüyosu olan🙂🙂

  8. cemre Says:

    Nolcagi belli asi kuzu kuzu dut yutmus bülbül gibi beklerken neri cadisi asi adına kenana umut vercek bazı yanlış anlaşılma lar sonucu demiri çileden cikarcsklar ahh demirim ahhh

  9. cemre Says:

    Sanada iyi akşamlar güccük menderes😀

  10. Ama niye anlattın bütün heycanı kaçtı🙂🙂

  11. burdamısın gıı

  12. cemre Says:

    Mesela yanıiii🙂 canım her tüyocunun dediği cikarmi bu meranatin tüyosu😛

  13. cemre Says:

    Sanırım burdayım🙂

  14. cemre Says:

    Sen napiyon tek başına burda🙂

  15. cemre Says:

    Diziyi henüz izlemedim yada izlemek için çaba göstermiyorum belkide gönlümün hasretindendir her izledigimde içim acıyor ama izlesem iyi olcak yoksa kondiksyondan düşmeye başladım🙂

  16. cemre Says:

    Noldun laa sende aslanın peşinden suriyeyemi gittin🙂

  17. cemre Says:

    Günaydınnnnn

  18. zünaydın🙂

  19. İhsan demire ne söylüycek acep? cidden hatırlamıyom ne diyodu🙂

  20. He suriyeye gittim bi tur attım geldim🙂 ula bu zamanda suriyeyemi gidilir.🙂

  21. cemre Says:

    Bilmemkine ne dicek acaba işmî teklif etcek

  22. cemre Says:

    Mubarek boy gösterdi gitti ayol birşey sorcaktim nerdesin bee saklanbacmi oynuyonn

  23. cemre Says:

    Korkma ahiret sorusu değil🙂

  24. cemre Says:

    Demir Asiye niye trip atmıştı🙂

  25. Günaydın millet!!!

Bir Cevap Yazın

