Emre Aydın – Dağlar Dağlar

Ellerimle büyüttüğüm solar iken dirilttiğim
Çiçeğimi kopardın sen ellere verdin
Çiçeğimi kopardın sen ellere verdin
Dağlar dağlar…
Kurban olam yol ver geçem
Sevdiğimi son bir olsun yakından görem
Dağlar dağlar…
Kurban olam yol ver geçem
Sevdiğimi son bir olsun yakından görem
Kuşlar ötmez güller soldu yüce dağlar duman oldu
Belli ki gittiğin yerden kara haber var
Belli ki gittiğin yerden kara haber var
Dağlar dağlar…
Kurban olam yol ver geçem
Sevdiğimi son bir olsun yakından görem
Dağlar dağlar… http://www.sendeyim.com
Kurban olam yol ver geçem
Sevdiğimi son bir olsun yakından görem
Dağlar dağlar…
Kurban olam yol ver geçem
Sevdiğimi son bir olsun yakından görem

121 Yanıt to “Emre Aydın – Dağlar Dağlar”

  1. Emeeel abla kusura bakma😀

  2. Oh be tamamdır😀

  3. günaydinnn🙂

  4. ilkkusumm tebrikler kuzumm dogum günümün serefine zirveye cikmissinn cok sagoll kuzucumm:D veeee burdann hepinize tekrarr tekarrr cokk tesekür ediyorumm bana ne kadar degerli oldugumu hissetirdiniz bu 2 gün icindee bir an bilee beni yalniz birakmadiniz cabalariniz ve emekleriniz icin o en icten sözlerinizle güzelim mesajlarinizla msn beni mutlu etmek icin harcadiginiz cabanizla facedeki paylasimlariniz icin özelikle selmam iki gündürr harcadigin cabaa kuzumm hakkini helal ett tekrar ellerine yüregine saglik o sevgi dolu sözlerin herseye degerdi.gercekten sevgi emek ister.sizlerde iyikii varsiniz umarim hep hayatimda olursunuz sizi cok seviyorumm tekrar emekleriniz icinn güzel o icten sözleriniz yüreginize saglikk cok tesekkürlerr🙂

  5. sendee iyikii varsınn merall ablamm :))

    günaydınnnnnnnnn iyii haftasonlarıı diliyorumm herkeseee🙂

  6. Günaydın wordpress

  7. Kurusa bakmayın pek uğrayamıyom.şu inşaat işi bitirdi beni.ama kendi bitmedi🙂 herkeş iyidir umarım.

  8. Haççe abla nasıl acaba.haber alan varmı? konuşan olursa slm söylesin.özledim valla.du bakalım fırsat bulursam ben ararım belki.

  9. Ee zıbıldaklar siz nasılsınız peki.tatil nası geçiyo.herşey yolundamı.

  10. İlkkuş zirven hayırlı olsunda.dikkat et ..zirveler yelli olur, hatta emelli olur🙂 sonra bi bakmışın zirveler sana ancak hayal olur🙂

    Verdim odunuu🙂 hadi ısınsın azcıkın buralar.

  11. Bir haftadır asiyide izliyemiyom.öğle arası hep işim çıkıyo.pöff noldu en son acep.

  12. Genç Diyor ki:
    03/02/2013 9:13
    İlkkuş zirven hayırlı olsunda.dikkat et ..zirveler yelli olur, hatta emelli olur sonra bi bakmışın zirveler sana ancak hayal olur

    Verdim odunuu hadi ısınsın azcıkın buralar.

    abiiii hoop dedik verdin odunu verdin odunu😀 emoş abla kescek beni sağol zaten soğuk be zirve :O

  13. Ohh desene emel abla gelince bize kuş yahnisi yapcak🙂 gerçi et yemem ama kuş etide nasıl olur acaba merak ettim şimdik🙂 neyse bekleyip görcez.

  14. Abi sen varya sen çıkmadın dmi😀

  15. Gene nerde bu millet:/

  16. slmmmmmm milleteeeeeeee
    evet ilkkuşşş senle hesaplaşcaz sen dua et ki gelmedim neteeeee ama bu seferlik af ettimm ama bidakine elimden kurtulamazsın okaaaaaaa🙂
    aaa bensiz çıkmayın zirvelereee yaaaaaaaaaaaa
    gardaş ver gazı bakalımm🙂🙂

  17. iyi akşamlarrrrrrrrrrrr🙂

    bu zirve bi bana nasip oluyorr🙂

    gencer abiii asi nerde diye merak adiyosan söyleleyimm aslanın ihsanınn çocuğu olduğunu öğrendilerr sonra ihsan bey cemal ağaya gittii dertleştiler hee he🙂 asi asi abla diyoduya bi çocukk ayy unuttumm adııını neyse onunn evine gitti sonra demirrr geldi ğeşindenn yemek yedilerrr demirr sarma tenceresini istediii asi benn tabağı uzat ben vereyimm filann dedii didiştilerr öylee işteeee :))

  18. iyi akşamlarrrrrr🙂

  19. slm wordpresss

Bir Cevap Yazın

