Candan Erçetin – Söz vermiştin

 

Söz vermiştin bana
Yanıbaşımda yaşlanmaya
Söz vermiştik bu dünyaya
Ne olursak olsaydık

Kaç yıl geçti bak hala
Son bakışın miras bana
Saklı duruyor ne fayda
Bıraksaydın solsaydık

Hangi bahane avutur bilmem
Hangi günahın bedeli bu
Kandırmıyor ne gündüzüm ne gecem
Böyle intikam olmaz

Çok mu fazla bu sitem
Ağır değil mi bu ceza
Söyle kim çok gördü seni bana
Böyle yalnız kalınmaz

Paylaşılmıyor hüzün
Paylaşamam yolu yok bunun
Anlatamam sözü yok bunun
Çekilecek başa geldikçe dertler

Bir zaman bir yerde
Buluşuruz yolu yok bunun
Kavuşuruz yolu yok bunun
Görülecek günü geldikçe

33 Yanıt to “Candan Erçetin – Söz vermiştin”

  1. yeni sayfamız hayırlı olsun. bol sohbetlere vesile olsun.

  2. beyenerek dinlediğim bi şarkı aslında geçen yalın sesle dinledim başka biri seslendiriyodu kim olduğunuda bilmiyom bulamadımda. o yüzden bunu paylaşıyım dedim. umarım sizinde hoşunuza gider.

  3. günaydınnn

  4. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnn🙂
    gencer abii sayfaa içinn teşekkürler netmm gidip geldiğii içinn şarkıı açılmıyo bende dinleyemedmm o yüzdenn :9

  5. buu arada niyee kmseeeee yokkkkkk🙂

  6. günaydın wordpress

  7. çok güzel bi soru mücü😀 bu soruyu bilene ödül vermek lazım😀

  8. günaydınnnnn herkeseeeeeee

  9. evet güzel soru bencede niye kimse gelmiyo artık acaba :?sitenin diregide yok oldu ugramaz olduu sende yıkıldın backom meralim nerdesin bacıkom sana ne oldu😕

  10. az önce hatice ablamla konuştum herkese çok slmı var hepğinizi öpüyormuş annesi yogun bakımdaymış izmire dönmüş 3 gün içinde tekrar erzuruma uçmuş pamuk teyzemede burdan acil şifalar diliyorum çok geçmiş olsun bal bademimimmmm öptüm seniiii

  11. ben geldim oleeeey yarın okul var😀

  12. neraba wordpress

  13. haççe ablamın anacığına allahım acil şifalar versin.en kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah.

  14. haççe ablamda özletti kendini bayağı.arıyacam dedim fırsat olmadı.bu aralar kafam biraz fazla dolu. usta 10 günlüğüne yurt dışına gitti.yani bütün işler bana kaldı.

  15. bu arada 1 saat önce burda deprem oldu 3,4 şiddetinde ben hissettim.gelip geçti hemen.

  16. bu arada gribede yakalandık iyimi😀 bi o eksikti zaten.şimdi tam oldu😀 gerçi salgın var.yapcak bişey yok ne kadar dikkat etsende olcaksan oluyosun.

  17. asi merve Says:

    Selam Ben gedim🙂 Hatırladınız mı ???

  18. Hatırlamazmıyız mervecan hoşgeldin.nerelerdesin görüşmeyeli naptın nettin yaşıyonmu gıı🙂

  19. asi merve Says:

    Yaşıyoruz Şükür🙂 sevindim hatırladıgınıza😀 Sizler nasılsınız Özledim de özlettimde farkındayım🙂

  20. bizde yaşıyoruz işte görmediğin gibi😀 ivet özlettin kendini. napıyon neediyon nebiçiyon nesatıyon😀

  21. mübarek sitede bi canlılık bi canlılık😀 iğne atsan yere düşmez o ka yani😀 allah muhabbetimizi arttıırsın😀

  22. haaa doğru ya bugün şey günüydü😀 pardon ya çok özür dilerim😀 rahatsız ettim kusura bakmayın😀 siz rahatınızı bozmayın hepiniz izinlisiniz bugün😀

  23. bu haber senin için gllücan😀

    Murat Yıldırım, Nail Naiboğlu görüşmesi…

    AZNEWS, Fuad Mədətov’un haberi’ne göre, klip yapımcısı Nail Naiboğlu Murat Yıldırım’ı evinde ziyaret ederek bir görüşme yapmış. Murat Yıldırım’ın Mart ayında Bakü’ye giderek bir klipte rol alacağı ve bu ziyareti sırasında Azerbaycanlı hayranlarıyla görüşüp imzalı resimlerini dağıtacağı bir organizasyon da olacağı bilgisine yer veriliyor haberde. Haberin tamamına alıntıladığımız linkten ulaşabilirsiniz. Keyifli okumalar…
    Türkiyənin ən reytinqli seriallarından olan “Asi”, “Eşq və Cəza”, “Susqunlar” və başqalarının baş qəhrəmanı, məşhur aktyor Murad Yıldırımın İstanbuldakı evində qonaq olub. O, aktyorla görüşünün təfərrüatlarını açıqlayıb:

    http://aznews.az/news.php?id=14662#.URvVNx3BvoK

  24. İYİ AKŞAMLARRRRRRRR
    HERKESNNNN SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUNNNNN

  25. bennn geldimmm

    haticee ablamm çokk geçmişşş olsunnn anneciğinn içinnn

    gencer abii depremmii olduu yaa sizdee geçmişş olsunn sizedeee

  26. emellll ablaaaaaaammmm nerdesinnnnnn🙂

  27. slm wordpress

  28. slm wordpressçikler

  29. cemre Says:

    Slm güzel Asi sitem. slm satirlarimin duygularimin yagane bekçisi slm anı karelerim çok olmasada uzun zaman oldu benim için girmeyeli🙂 herkesi bilemem yoklugum belli olmamış ama emin oldugum sen tarafından özlendigimi biliyorum bende seni cok özledim benim için anlamlı sitemm🙂

  30. herkeseee günaydınnnn burdaa sağğ salimmmmmm yerimee ulaştımmmmm burdaa karr varrrrr🙂

  31. tuba_asi Says:

    benden de tunaydn.mujgan sevindim canım senin adına yerleşmişsin

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: