Bora Duran – Sen De Gidersen

Beni koyamazsın eller yerine
Kalbimi kıramazsın suçum ne ki söyle
Sen beni koyamazsın eller yerine
Kalbimi kıramazsın suçum ne ki söyle
Gülmüyor sensiz yüzüm
Hayat zalim bir hüzün
Bense çektiğim kadar, derdin tesellisini bilirim
Şimdi sen de gidersen böyle
Kim çeker nazımı söyle
Sen üzülme bi tanem aşk acısı bu
Ben çekerim kime ne
Amman, amman bırakırsan düşerim en derine
Amman, amman kaybolursan adım çıkar serseriye,
Amman, amman bırakırsan düşerim en derine
Amman, amman kaybolursan adım çıkar serseriye
Amman, amman bırakırsan düşerim en derine
Amman, amman kaybolursan adım çıkar serseriye
Gülmüyor sensiz yüzüm
Hayat zalim bir hüzün
Bense çektiğim kadar, derdin tesellisini bilirim,
Şimdi sen de gidersen böyle
Kim çeker nazımı söyle
Sen üzülme bi tanem aşk acısı bu
Ben çekerim kime ne

46 Yanıt to “Bora Duran – Sen De Gidersen”

  1. yeni sayfamiz hayirli olsun..bol sohpetlere vesile olsun..herkese iyi seyirler.

  2. herkese hayirli sabahlar ve hayirli günlerr.

  3. müjüm sag salim gitmene sevindim canimm haberdar ettigin icinde sagol kuzum.kusuruma bakma gittgin gün arayamadim seni ogun telasem vardi arayacaktim ama unuttum ins telafi ederim.bana faceden ordaki hattin nosunu yazarsan sevinirim ararim seni ve ins burayada gelme imkanin olur seni cok öpüyorum allaha emanet ol dikkat et kendine

  4. sizlerde iyisiniz umarim. emosum daha ugrayamamis kayin pederide hastaydi raabim sifasini versin. nasip ve kismet olmadi bacimla bulusmak sag olsun dönmeden bir gün önce aradi konustuk döndü türkiyeye neyse nasip ins bu yaz türkiyede karsilasiriz.haticee ablam ne yapti acep gecen konustuk onlada ne yaptilar pasa annemiz hastaydi rabbim onunda sifasini versin. onuda arasam bu ara bazi canlarimin duaya ihtiyaclari var bütün dularimiz sizinle emeliminde SIKINTISI var kendisi anlatir.bazen hayat bize atesten gömlek oluyor yakiyor icimiziii kendimizi atacak yer derman bulmak icin kapi ariyoruz bilsekki dermani 7 dagin ardinda dünyanin diger ucunda bir an gözümüzü kirpdan cabalamak isteriz ama en büyük derman yaradanimdadir derdi veren rabbim dermaninida caresinide veriyor ondan baskaa mermahet sahibi sifa veren yokk allahim sana sigindikk senden istiyozz sifayiii

  5. cemre Says:

    Bu öğlen tekrar hatice ablam ile konusttum pamuk annenin durumu ayniymış yoğun bakimda.ablam sizleri sordu ve çok çok selam söyledi hepinizi özlemiş vede öpüyor

  6. slm wordpress. sayfa için teşekkürler ablacanım elerine sağlık. çok güzel bi şarkı bizimle paylaştığın için tenk yu 😀

  7. bu aralar herkesin bi yakını rahatsız 😦 hepsinee allahtan acil şifalar diliyorum.elimizden fazlası gelse keşke.ama ablacanım dediği gibi takdir edene sığınıp dua etmekten başka yapabileceğimiz bişey yok.yürekten dua ederek onlara yapabileceğimiz en büyük iyiliği yapmış oluruz.onların ilacı budur. bu kötü bulutları üstümüzden atmanın tek yolu budur.hepsine ayrı ayrı bir kez daha acil şifalar diliyorum.

  8. cemre Says:

    Günaydın.hayirli sabahlar.Aminnn inş paşam Rabbim tüm hastalarimiza acilll şifa versin.azz ucundanda bana boğazlarim dünya harbi yaşıyor

  9. boğazlarından savaş gemilerimi geçiyor 😀 geçmiş olsun ablacanım dikkat et kendine. salgın var oluyor malesef bolbol c vitamini tüket geçer,yapcak bişey yok.

  10. cemre Says:

    Günaydın. Hayırdır sabahlar

  11. cemre Says:

    Evet ama Çanakkale boğazıyım geçilmem 🙂 Sağol paşam birşeyler yapiyom aliyom satiyom ama yinede sanırım zamanını doldurup öyle gitcek

  12. cemre Says:

    Günaydın hayırlı sabahlar.herkese huzurlu mutlu en başta saglik,bereketli ve hüzünlerden uzak, dertlere deva olcak sıkıntılarimızdan kurtulacagimiz bir hafta diliyom.

  13. cemre Says:

    Allahim allahim isyan etmiyorum ama bir yudum sıcak hava az güneş bir iki kuş sesi istiyom iyice bunalım oldum ne zaman bizede gülecek bu havaa

  14. günaydın wordpress. nasıl oldun ablacanım.daya iyisindir inşallah.dileklerine aynen katılıyorum.herkese mutlu haftalar..

  15. merak etme az kaldı sizede giler hava. bizim burda kuşlar cıvıldıyo, ağaçlar çiçek açtı.yani bahar geldi diyebilceğimiz bir hava var.sizd pek yakında uğrar azcıkın sabırlı ol.

  16. arkadaşlar wordpress hesabınız dışında facebook ve twitter hesaplarınızdan giriş yaparakta yorum yapabiliyosunuz bilginize.bunun için yorumunuzu yazdığınız yerin altında sağ tarafta 3 tane simge var. biri wordpress simgesi biri facebook simgesi biride twitter simgesi hangisiyle giriş yapmak istiyosanız ona tıklayın ve mail adersiniz ile şifrenizi yazdıktan sonra rahatça yorumlarınızı yappmaya başlayın.

  17. evett kardescanimm bunu daha önce denemistim böyle bir avantaj
    da var o sira yorum yaptim baktim diger facedeki resmim cikinca sildim tekrar 🙂 arada farklililk iyidirrr güzel oluyor 🙂

  18. heytt bee allahina kurbann her sekili ilee nasildaa duruyorr ben burdayimm diyee varmii onun gibisiii bu alemdee yokkkkkk 🙂

  19. evet türkiyeye yaz gelmiss demee öyle deme deme 😦 bende tam iyi hissediyom yine deviriyor beni nasil bir sey bu arkadas geceden beri cigerlerimin pasi silindi kac yillik mintika temizlgi yapti mubarek yatirmadi beni öksürmeye korkuyom bogazlarim tahris oldu kan geliyor artik ödüm kopuyor hapsirip veya öksürcem diye.neyse buda gecerr yada dr eli degmeden iyi olmayacam 🙂

  20. bencede sen bi doktora görük.bu kadarı yetti gari.şimdiye kadar görükmediğin hata.belki onun vereceği ilaçlar farklı olur daha etkili olur.geçmiş olsun tekrardan

  21. slm wordpress

  22. cemre Says:

    Slm slm iyi günler.

  23. cemre Says:

    Ayy ayy manastirr kendimi bir an o taşların uzerinde rüzgarın sesini kulaklarimda oldugu hissettim acep oturdukları taşlarda oturdukmu

  24. cemre Says:

    Selamun Aleyküm ahali

  25. cemre Says:

    Günaydın . yüreğinizin iyiligi ve güzelliği gününüze doğsun

  26. cemre Says:

    İyiki geçiyorsun zaman.ya acının en derinime işlediği bir an da donsaydın…

  27. Yakşamlar wordpress

  28. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANIM AİLEM.

  29. karşıyakalı Says:

    BEN DÜN GECE GELDİM.ANNEMİN YEDİ MEVLİTİNİ YAPTIK..BEN GELDİM AMA AKLIM YÜREĞİM ORDA KALDI.KIRKINA GİDECEM ELLİİKİSİNİDE YAPIP GERİ GELCEM ARTIK YAPCAK BİR ŞEY KALMADI.DUADAN BAŞKA.
    CANIM ANNEM KABRİN NUR ,MEKANIN CENNET OLSUN.
    TELEFON EDEN CANLARIMA BİRTANELERİME ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SİZİ SEVİYORUM.HEPİNİZİ HEPİNİZİ.

  30. karşıyakalı Says:

    EMELİM BAL BADEMİM BABAN HASTAYMIŞ.ÇOK ÜZÜLDÜM.RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN.BİR YASİN OKUDUM BABANA ŞİFA OLSUN İNŞALLAH.GÜZEL HABERLERİNİ ALIRIZ BİRTANEM. İNŞALLAH.

  31. karşıyakalı Says:

    CANIM AİLEM SONRA YİNE GÖRÜŞÜRÜZ.ŞİMDİLİK HOŞÇA KALIN.BİRTANELERİM.

  32. cemre Says:

    Günaydın hayırlı pazarlar

  33. cemre Says:

    Canım ablam hoşgeldin.tekrar başınız sağ olsun Allah gani gani rahmet etsin.nur içinde yatsın paşa annemiz.sözün bittiği insanoğlunun tek çaresiz kaldığı nokta.Allah sizlere uzun ömür versin.sabir versin.eminim en çok sıdıka için zor olcak allahim onada güç kuvvet versin.yapcak birşey yok duadan başka. Hepimiz birgün tatcaz o anı allahım ruhumuzu teslim ettiğimizde bizlerin yardımcısı olsun. Herkes kendi kıyametini yaşayacak birgün. İnsanoğlu herseye alışıyor ablam hayat devam ediyor.tekrar sabır versin rabbim..senide burda gördüğumede çok çok sevindim özlemişim canım ablam çok öptüm seniiii

  34. cemre Says:

    Rabbim emelimin babasinada acil şifalar versin.tum dualarmizla onlarlayiz.emelimm arada görüntü ver bacim hepten unuttun adamı deli etme 🙂

  35. tuba_asi Says:

    ben geldim
    hatice ablacım seni gördüğüme sevindim hoşgeldin.Başınız sağ olsun nur içinde yatsın ne denir Allah geride kalanlara sizlere sağlıklı uzun ömürler versinn çok üzüldümm

  36. tuba_asi Says:

    evet canım ablam herkes kendi kıyametini yaşayacak bir gün

  37. tuba_asi Says:

    evet emel ablanında babasına şifalar diliyorum bir yasinde bende okudum Allahım kabul etsin şifalar versin sıkıntısız kolaylıkla.elimizden gelen dua bol bol

  38. cemre Says:

    Slmm.herkese hayırlı günler r

  39. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANIM AİLEM,

    Yüreğinizden Umutlar,
    Gözlerinizden Mutluluklar,
    Sofranızdan Bereketler,
    Yuvanızdan Saadetler,
    İşlerinizden Kazançlar,
    Eksik Olmasın İnşallah…
    Sevgilerin hiç tükenmediği
    Sıcacık gönüllerinize pırıl pırıl yeni bir gün diliyorum.

    Gününüz aydın, gününüz huzurlu, bereketli olsun…AMİN.

  40. karşıyakalı Says:

    Dostluk illa yan yana, diz dize olmak değildir..
    Asıl can cana, kalp kalbe olmaktır..!!!

    ~Mevlana~

  41. karşıyakalı Says:

    Kaybetmekten mi korkuyorsun ; kaybet !
    Düşmekten mi korkuyorsun ; düş !
    Yaralanmaktan mı korkuyorsun ; yaralan !
    Sonra iyileş,
    Yeniden kalk,
    Yeniden başla,
    Yeniden sev..!
    Yeniden aşık ol..!
    Bir daha mı düştün?
    Bir daha kalk..!
    Er ya da geç, beklediğin gelecek
    Er ya da geç aradığın seni bulacak..
    Ama sen bir kez yıldın mı, korktun mu, maskeni yüzüne geçirip kalkanlarını kuşandın mı, o zaman bitecek.
    Beklediğin her ne ise asla gelmeyecek…

  42. karşıyakalı Says:

    Bırakmıyorum ki, gönülde düşünce olasın,
    İstemiyorum ki, gözlerde değersiz kalasın ;
    Seni canımda saklıyorum ; gözümde gönlümde değil..
    Ta ki son nefesime kadar bana yar olasın..!

    ~Şems-i Tebrizi~

  43. karşıyakalı Says:

    Git rüzgar, dostuma onu nasıl sevdiğimi anlat.
    Mutluysa usulca gel yanıma,
    Mutsuzsa, dostun her zaman yanında diye fısılda kulağına
    Unutmasın, yüreğim daima onunla…

    BENİM YÜREĞİMDE DAİMA SİZİNLE BİRTANELERİM.

Bir Cevap Yazın

