Gripin – Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar

Susma, sözlerin senin kadar güzel
Tenin kadar keskin olsun
Hazırım yaralanmaya
Ne fark eder
Bir sen eksik bir ben fazla
Alışmışız mutsuzluğa, mutsuzluğa inanmaya
Günahı boynuma
Bir yalan eksik, bir yalan fazla
Nasıl olsa döner dünya
İster inan, ister inanma
Yalnızlığın çaresini bulmuşlar
Korkma
Artık yokum, öldüm bizim için
En başından kendim için hazırım yaşamaya
Ne fark eder
Bir sen eksik, bir ben fazla
Bir fark var mı?
Sensizlikle yalnızlığın arasında
Günahı boynuma
Bir yalan eksik, bir yalan fazla
Nasıl olsa döner dünya
İster inan, ister inanma
Yalnızlığın çaresini bulmuşlar

63 Yanıt to “Gripin – Yalnızlığın Çaresini Bulmuşlar”

  1. tuba_asi Says:

    oldu mu ki

  2. tuba_asi Says:

    Ayy yorumları okumadan çktm btun zrveler sana feda olsun ablam🙂 aynen inş az kaldı amin ha gayret diyorum bende seni çok seviyorum canım ablam.🙂 vuslatlı bölümde bitti

  3. cemre Says:

    Zirven hayırlı olsun can kuşum🙂 yok henüz bitmedi vuslatli bölüm arkası yarınnnn dağa buu kizzz demirin olmaliiiii oy oyy yerimmm utancaklar sıkılcaklar neyseki inş ihsan vuslata limonnnn sıkmazzzzz acepp sıkarmiiii arkası yarınnnn😀

  4. cemre Says:

    Günaydın. Hayırlı cumalarr

  5. cemre Says:

    Ayyyyyy ne şekerlerrrrr yaaaaa ballı şeker rrr şu keriminde arada lüzümsüzlüğu tutuyorki neyseki son anda beyin sinyallerini verdii🙂

  6. cemre Says:

    İçimden bu kız benim olcak diyordum günesimdi o benimm ahhhh anemm ahhhh

  7. slm milet. valla biz yalancı baharı yaşıyoz. yarın birden düşecek sıcaklıklar.

  8. cemre Says:

    Günaydın. Herkese güzel hafta sonuu diliyorum

  9. günaydınn herkeseeee herkes iyidir umarım

  10. demi meral haklısın bacım tembelleştim ya biliyosun pekte fırsatım yok gelmeye artık pceyi açmak bile zor geliyo bacım ama gelirim merak etme sen hele babamın ameliyatını atlatalım hayırlısıyla söz telefi edecem bacım

  11. selma zirven hayırlı olsunn :)ay ne ka kibarım🙂

Bir Cevap Yazın

