Zara – Dilenci

Sevmek zormuş
Sevilmemek çok zor
Sevilmemek çok zor
Sevdim ama sevildim mi bilemiyorum
Ağlamak çok zor
Ağlayamamak çok zor
Ağlayamamak çok zor
Her gün seni kaderimden dileniyorum
Bir dilenciyim senden aşkı dilenen
Her fırsatta hor görülüp
Belki gülüp alay edilen
Bir dilenciyim geleceğini bilmeyen
Senden ne para nede pul
Ne de acımanı bekleyen
Kırdın kırılmayan gururumu ve o
Çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına Rüya Tabirleri
Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum her gün seni
Görmek için ve çizmen için
Kaderimin yolun yolunu
Beklemek çok zor
Sabretmek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
Beklemek zormuş http://www.sendeyim.com
Beklememek çok zor
Bekletilmek çok zor
Ömrümün her köşesinde seni bekliyorum
Aşk olmasaydı böylesine yanmazdım
Senden bir melek yaratıp
Secde edip kalmazdım
Ben ne dilenci
Ne de bir gurursuzum
Çok sevdiğim için böyle aşık
Böyle mutsuzum
Kırdın kırılmayan gururumu ve o
Çok değer verdiğim onurumu
Serdim yollarına
Ömür boyu beslediğim büyüttüğüm
Yaşatan umudumu
Bekliyorum her gün seni
Görmek için ve çizmen için
Kaderimin yolunu

84 Yanıt to “Zara – Dilenci”

  1. ayy bakamicammm bunsan sonrasina kalbim dayanmazzz

  2. istee budurrrrr

  3. Günaydın günaydın günaydın herkese…..

  4. Ayyy zor da olsa gelebilmek ne güzel yeniden siteme…

  5. meralimmm bak demiştim sana girmeye çalışcam diye girdim işteeee

  6. artık günlük hep girerim öpüyom herkesi mesaiye başlamadan yazayım dedim
    herkese güzel bir gün diliyorum.

  7. günaydınlarrrrrrr oyoyoy kimleri görüyorum benim çıragım balım dagları aşmışta siteyemi gelmiş h.g canım öptüm seni kolay gelsin

  8. meralim bacım gı en sonunda uçtun gı kendi kendine sohbete başlamışın sitede ay güldürdün beni allahta seni güldürsün hemi🙂

  9. saol birselcim teşekürler evet ameliyat oldu baba şimdi daha iyi tabi zorlukları var ama buna şükür inşallah dahada iyi olcak allahın izniyle

  10. hatice ablacım sizede çok geçmiş olsun dede hastalanmış allahım şifa versin herkese kendine iyi bak bal bademim sende hasta olursun üzme kendini

  11. hayirli günlerrrr

  12. ooooo duygumm seni burda görmek ne ka güzell özlemisizz valla beni kirmayip daglari asip geldigin icin mersi hayatimm devamini beklerizz iyisin ins canimm yeni isin hayirli olsun öptüm seni canimm🙂

  13. oo emell hanimmm bu serefii neye borsluyuzz acepp recepp🙂 bakiyom ciraginin kokusunu almissin yoksa seni görmek deveye hendek atlatmaya dönmüstü🙂 evet baim ucttum ucmam da normal dimiii ama ucmasam anormal olurduu napim konusacak kimse olmayinca bizde kendimizle konusmaya basladik hic yoktan iyidir🙂

  14. KOMSU KIZI NAZLIM BUGÜN SENIN DOGUM GÜNÜN EN MUTLU GÜNÜNN😀 NICE MUTLU NESELI YILLARA CANOO HERSEY GÖNLÜNCE VE ÖMRÜNCE OLSUN COK ÖPÜYORUMM SENII DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUNN🙂

  15. karşıyakalı Says:

    Selamün aleyküm canım AİLEM.
    SEVGİYLE KUCAKLIYORUM HEPİNİZİ.

  16. karşıyakalı Says:

    Nasılsınız canlarım
    gülkokulum ,bal bademim duygucanım. oğulcanım .birsel can bacım ve güzel bacılarım kızçelerim.
    hepinizi RABBİME emanet ediyorum.
    sağlıklı ve huzur dolu günleriniz olsun inşallah.

  17. karşıyakalı Says:

    NAZLICANIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.
    SAĞLIKLI HUZUR DOLU GÜNLER DİLİYORUM.
    RABBİM BÜTÜN İSTEKLERİNİ DİLEKLERİNİ HAYIRLISIYLA YERİNE GETİRSİN.İYİKİ DOĞMUŞSUN VE BİZİMLESİN.
    SENİ SEVİYORUM KARA GÖZLÜ NAZLICANIM.
    MUTLU YILLAR

  18. karşıyakalı Says:

    canlarım sizi rüyamda gördüm.
    hepinizi bize gelmişsiniz.büyükten küçüye her kes bize başsağlığına gelmiş.o kadar mutlu oldumki.şu anda yazarken bile gülümsüyorum.keşke rüyam hiç bitmeseydi.

    birde ben rüya görmem .görsemde abul sabuk rüyalar olur hep.böyle açık seçik sizi görünce çok mutlu oldum.

  19. tuba_asi Says:

    hatice ablacım ne güzell o güzel rüyalarına girmişiz🙂
    ablammm sen çok yaşa güldürdün beni tamda içim sıkılmışkenn iyi geldinn kendi kendine konuşana bişey denmezz deme öylee🙂

  20. günaydın günaydın sitemin güzel insanları….
    Meralim evet senin için dağalrı tepeleri aştım geldim gülom🙂
    Hatcem canım ablam nasıl oldun deden için de geçmiş olsun hayatım.
    Meralim evet artık elimden geldiğince günlük uğrayacam.
    iyiyim herşey iyi gidiyo şükür ablam. çalışıyorum yoğun yoğun bi şekilde..
    Benim ustam da gelmiş canısı yerim ben onuuu çook severim ustamın başı kalabalık gene öpüyorum canım kolay gelsin sana da🙂
    Hatta şu an sende telde bile konuşuyoruz. Çünkü günlük özlüyoruz konuşmadan duramıyorum.
    selmacım sen nasılsın iyi geçti mi sınavın hayırlısı olur inş. hakkında…
    Herkese hayırlı cumalar diliyorum..

  21. Günaydin,günaydin Pozitif düsün bugün Önce gülümse Sonra gül Kahkaha at Ve hatta, Ve hatta… Katila katila Gül korkma Siyah renk gidecek önce Günün pozitiflesecek Gökkusagi gibi aynen renk renk Bil ki 7 renkten olusan renk Beyazdir… Ve gülmek bulasicidir Haydi, bulastir!

  22. Dostlara günaydın,
    Sevgiye sevgi katmak için
    yola çıkanlara günaydın.
    Dünyaya ışık veren renklendiren güneşe günaydın.
    Uyuyanlara çalışanlara koşanlara emekleyenlere günaydın.

    Gülenlere ağlayanlara somurtanlara günaydın.
    Sevgililere düşmanlara kin besleyenlere günaydın.
    Gönlü güzellere yüreği kocamanlara günaydın.
    Dağa taşa kurda kuşa günaydın.
    Emekçiye, alınterini katık yapanlara günaydın.
    Şairlere bahçedeki saksıdaki çiçeklere günaydın.
    Sevenlere sevilenlere ayrılanlara terkedenlere günaydın.

  23. Ne yaprağınız kurusun ne gülünüz solsun her tuttuğunuz altın olsun avuçlarınız semada dudaklarınız duada olsun her an ve her günki dualarınız kabul olsun CUMANIZ MÜBAREK OLSUN!!!

  24. ben raporumu tamamlayım öptüm siziiiiii güzel günlerrrr…

  25. tuba_asi Says:

    geçen seneye göre daha iyidi tabi diğerinde de yuksek yaparsam oldu bu iş ama sınavın bi önemi kalmadı artık benim için hayırlısı olsun

  26. tuba_asi Says:

    iyi öğlenler herkese

  27. cemre Says:

    Vuuuu superdii demir asya kucagindan 5 yıldan sonra asiyi ilk gordu ve asyanin asinin kızı olduğunu öğrenince şok olması nefesim durdu valla bir an kalbim tekledi🙂 puff yaa izledikce isyan edesi geliyor insanin ne bolumlermis beee😦

  28. cemre Says:

    Hayırlı günler ve hayırlı cumalar. Duygum allah kolaylık versin hayatim. Çok Sağol bekleriz gülo sabah sekerlemesini yapmışsıniz bol sohpetler canım🙂

  29. cemre Says:

    Selmamm hep beraber yaşayalım kuzum yüzünde gülümseme eksik olmasın inş istediğin bölüme ulasirsin seni çok öptüm kuzucum🙂 ablamm allah hayirlara cevirsin çok güzel bir rüya inş birgün gerçek olur herkes bir arada olur🙂

  30. günaydın

  31. “Geçmişin keşkeleri ve geleceğin endişeleri şu anımızı çalan iki hırsızdır.” Üstün Dökmen

  32. cemre Says:

    Günaydınlarr herkesee

Bir Cevap Yazın

