Toygar Işıklı – Kırılgan


Yapma Bir De Sen Gelme Üstüme Hayat
Üzerimde Zaten Kaderin Görünmez Elleri Var
Kaçamıyorum Saklanamıyorum
Kalbimi Ondan Saklayamıyorum
Yargılanıyor Sorgulanıyor
Ne Yapsam Da Haklanamıyorum
Bu Aralar Hiç Olmadığım Kadar
Üzgün Ve Kırılganım
Olsun Ben Yine Bir Umutla
İlelebet Dayanırım
sarkisozu.acikgoz.org
Hadi Ruh Halim Değiş
Nereye Kadar Bu Hüsran
Yaşananların Ardından
Kendinle Toparlan
Hadi Ruh Halim Durul
Her İnsan Elbet Yorulur
Kader Arada Sırada Kötü De Yazar
Bu İşin Kanunu Budur

129 Yanıt to “Toygar Işıklı – Kırılgan”

  1. Bugünde arkadaşımın dedesi vefat etmiş😦 allah rahmet eylesin.arkadaşım diyodu kaç gündür durumu kötü diğe.sabah anonsunu etmişler.

  2. Ooo bi zirve daha🙂 emel hanım senin zirvelerine ihtiyacım yokk.al başına çal🙂🙂

  3. cemre Says:

    Hmm ALLAH rahmet etsin başları sağolsun ölümlü dünya her dkk birinin kapısını vuruyor.

  4. cemre Says:

    Hayye bakiyom ballısin bugün allah devamını getirsin hayırlı olsunn🙂

  5. cemre Says:

    He laa napcan kokuşmuş zirvelerini taze taze mis gibi zirvelwr senin olsun🙂

  6. Bana gelince evet ablacanımında dediği gibi ayaklarıma yakıcı bi kimyasal madde döküldü.bide sıcaktı kaynıyodu nerdeyse.ondan ayaklarım yandı.sıcak olmasaydı en fazla tahriş olurdu.ama sıcak diğe 2. derece yanık oluştu.olay olayı 9 gün oldu yani geçen cumartesi oldu olay.ayaklarıma zorunlu kalmadıkça basmıyım.odama yatmaya gittiğimde falan emekliyerek gidiyom🙂 çünkü ayaklarıma basınca hiç eğlenceli şeyler olmuyo🙂

  7. cemre Says:

    Tekrar geçmiş olsun paşam inş en kisa zamanda geçer.

  8. Teşeklürler ablacanım.dımı yani tazesi dururken bayat çürümüş kokusu çıkmış zirveleri kim napsın🙂 bende diyom siteye girince tuhaf bi koku alıyom diye dimek onlardanmış.🙂

  9. Teşekkürler hayte.allah senden çok danke

  10. cemre Says:

    Demirin hastalığı nüksetmeye başladii.

  11. cemre Says:

    Sendende diz ize kardeşcanim🙂

  12. Kaçıncı bölüm oynuyo şimdi

  13. cemre Says:

    63.bölüm🙂

  14. karşıyakalı Says:

    hayırlı akşamlar canım ailem. 🙂

  15. karşıyakalı Says:

    GENÇERİM ÇOK ÜZÜLDÜM.ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN CANIM BENİM.YANIK ÇOK ZORDUR.ALLAH YARDIM ETSİN .
    SABAH GELCEM SİZ YAZIN OKURUM DEDİM.BU SAAT OLDU.
    İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA ESKİ SAĞLIĞINA DÖNERSİN YAVRUM.NE DİYİM ALLAH ŞİFALAR VERSİN.GEÇMİŞ OLSUN.

  16. karşıyakalı Says:

    DAHA VALİZİM BİLE HAZIR DEYİL.BİRAZDAN KALKAR HAZIRLARIM.ÇOK YORGUNUM ÇOK.

  17. karşıyakalı Says:

    SİZİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN CANLARIM. BYE BYE

  18. Günaydın günaydın günaydın herkeseeeee… Valla kaç gündür yoğun çalışıyom siteye girecek vaktim olmuyor canlarım nasılsınız?

    Genç kardeşim seni birkaç defa aradım ama ulaşamadım çok geçmiş olsun inş. ciddi bi sonuç doğurmaz ve çabuk iyileşirsin. Çok üzüldüm gerçekten. Şifa bulursun inş.

    Meralim sen nasılsın? Gut musun? bayağı iyisin anlaşılan böööyyyleee mükemmel birilerine sataştığına göre🙂 Ustamın arkasından konuşmayınız bi kerem. O bir sultan o bir baş tacı. O bu sitenin zirvelerinin vazgeçilmezi🙂 Yokluğunda zirveyi kapabilirsiniz ama varlığında aslaaaa🙂 Özledim seni de meralim görüşemiyoruz epeydir yaaa

    Hatcem sen nasılsın canım ablammm. iyisin sen de inş. seni de arayacağım bi ara bitanem.

    Mesai yoğunlaşır ben kaçar görüşürüz öpüyorum hepinizi. Gününüz güzel geçsin.

  19. Neraba.teşekkürler canlar allah sizden çok mersi.bugün kontrole gitcem bakalım ne diycek doktor.haber ederim sizide merak etmeyin.evet 10 gündür pansuman hariç dışarı çıkmıyom.evdede biliyonuz tel çekmiyo.yani ondan ulaşılamıyo.yani dert etmeyin siz o kısmını🙂 geçmiş olsun dilekleriniz herşekilde kabul ediliyor🙂 yani arıyamadım ayıp oldu diğe düşünmeniz beni üzer .zaten ulaşsanız bile ortam müsait değil diğe açamam.yani bu konuda rahat olun lütfen.

  20. cemre Says:

    Hayırlı gunlerr.iyiyim duygum şükür ugrasiyoz sende iyisin inş. Evet epey oldu görusmeyeli bizde özledik canım. Ama meral ablanı taniyorsan ustanida biliyon🙂 ustana satışıyorsam bilki onun rahat durmadigindan yoksa kolay kolay satasmam damarima basıldımı normal bende sataşıyom tabi perdenin arka tarafi var ustanın az çok yaramazliklarini tahmin edersin canım öptüm seni inş görüşürüz en kisa zamanda aeo duygum🙂

  21. cemre Says:

    Hayyecanım hayırlı haberlerini bekliyoz .inş daha iyisindir bugün

  22. Günaydın Pörtlek Böceklerim,
    Gözleri gözlerimin üzerinde dans eden çiçeklerim günaydın.
    Günaydın sabahımın yıldızları,
    Günaydın nefes aldığım hava,
    Memleketim günaydın.
    😀

  23. günaydınnnnnnnnnn günaydınnnnnnnnnn

  24. çıragım balım çok mersi kuzummm kolay gelsin işinde gerçi bu iş yeri senin çok çalıştırıyo bascam en sonunda orayı ya bennnnn yaa🙂 demi arkamdan atıp tutmuş bu ustalar ben yokken çıkabilirsiniz zirveye önemli olan varken çıkın gerçi bu aralar paslandım :)ama hertürlü sizle yarışa varım🙂

  25. meralcim ben ne yarmazlıgı yaptım beeee benim gibi uslu bi kadına hiç bu söylenirmi ne ka ayıp neeee kaaaaa benim yaramazlıklarımı duygum çok iyi bilir size yaptılarımda yaramazlıkmı beeeeee 🙂 demek gençeri benden korursun peki seni benden kim koruyacak heeeee neyse bu seferlik zirveye çıkmanıza bişey demiyom bundan sonra görüşeck bu konuyu bide boyumla dalga geçiyo neymiş benim boyum yetmezmiş gençerin kafasına bişey atmaya sanki kendi selvi boylu :)ben her türlü isabetlerim atmak istedikten sonra hem bikerem ben standartım senin ustan çok uzun boylu sandelyeye çıkarım bende ne var🙂

  26. hatica ablam çok geçmiş olsun balım hayırlı yolculuk erzuruma gidiyomuşun pamuk teyzemin 52 sinide allah kabul etsin çok öptüm seni

  27. gardaş inşallah iyi haberler almışındır yazmamaışınn allah yardımcın olsun yanık çok zor bide ayakların üstüne agırlık çöküyo bastıkca canın agzına geliyodur allah şifa versin inşallah

Bir Cevap Yazın

