Zara – YeşiL Ördek


Yeşil Ördek Gibi Daldım Göllere
Sen Düşürdün Beni Dilden Dillere
Başım Alıp Gidem Gurbet Ellere
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Sevdiğim Cemalim Güneşim Mahım
Seni Seven Aşık Çeker Ezvahın
Getir El Basayım Kelamullahın
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

Gel Seninle Bir Ahduman Kuralım
Bağlanalım Bir Karara Varalım
Verdiğimiz Sözde Hemen Duralım
Ne Sen Beni Unut Ne De Ben Seni

32 Yanıt to “Zara – YeşiL Ördek”

  1. cemre Says:

    yeni sayfamiz hayirli olsun. iyi seyirler herkese

  2. Ellerine sağlık ablacanım.çok tenkss

  3. yakşamlar.ablacanım naptı acep varmışmıdır iyimidir ne örüyodur şimdi kim bilir

  4. anam bu sitem ne ka öksüz yetim kaldı böyle kıyamaam bu hallere mi düştün sennnn😦

  5. vay anasını ablam gitti gideli uğrayan yok. ıssızlaşmış buralar iyicene.

  6. herkes iyimi bari.arada bir görüntü verinde onu anlıyak en azından.

  7. Karşıyakalı Says:

    Merhaba canlarım.

  8. Karşıyakalı Says:

    evet sitemiz sesiz çığlıklar atıyor.kimse duymuyor ne yazıkki

  9. Karşıyakalı Says:

    nasılsınız canlarım.bende aynı tas aynı hamam fazlası var eksiyi yok.

  10. Karşıyakalı Says:

    sinan askerden geldi .kısa dönem yapmıştı beşbuçuk ay bitirdi geldi çok şükür.RABBİM cümle ümmetin evladını evine yuvasına baba ocağına kavuştursun inşallah.

  11. Karşıyakalı Says:

    iki gün önce meral telden vatsap diye bir program var tele indirdi sinan ordan resimler gönderdi.ümreden resimlerini gördüm gül kokulumun.ayla beni buldu abla meral senide bağlasın.resim gönderiyor dedi.bende tabi onu görünce çok duygulandım çok sevindim.RABBİM inşallah banada nasip eder.

  12. Karşıyakalı Says:

    gençerim paşacanım ayaklarındaki yanıklar geçtimi.inşallah iyileşmişsindir kuzum.gözlerinden öperim.

  13. Karşıyakalı Says:

    canlarım ne yaptım size anlatayım.
    yemek yaparken daha doğrusu et keserken elimide kestim.
    bıçak elimin içinden girdi elimin üstünden çıktı.
    sol elimin küçük parmağı uyuştu.ege üniversitesine acilden gittik.beni mikro cerrahide ameliyata aldılar.sinirler kesilmiş.bir gün hastanede gözetimde kaldım sonra eve geldim.her gün pansuman yaptık.15 dikişim vardı.dün gittik dikişler alındı.elim acıyla karışık uyuşma var.beterin beteri var bunada şükür diyorum.sakatta kalabilirmişim.evde yeteri kadar sıkıntı varken birde bu geldi başıma.

  14. Karşıyakalı Says:

    daha ne yazayım.abanızın durumu böyle.
    siteye kimsede gelmiyor.canlarım.
    gelenlere yürekten selamlar sevgiler.gözlerinizden öpüyorum.
    siteye gelen canlarım kendinize iyi bakın olurmu.ssizi seviyorum ben güzel canlarım. 😀

  15. cemre Says:

    Selamün aleyküm. Hayırlı sabahlar.ben geldimm🙂

  16. cemre Says:

    Aminn ablamm inş Rabbim sanada nasip eder. Çok geç kalmadan yaş ilerlemeden gitmeni tavsiye ederim.oraya gidince ne derdin kalır ne hastalığın insan psikolojisine çok iyi geliyor en azindan ordayken bu dünyadan uzak oluyon.cok geçmiş olsun ablam tekrar dikkat et rabbim şifa versin geçer inş en kısa zamanda bende seni çok seviyorum ve öpüyorum

  17. cemre Says:

    Bende çok şükür gittim geldim anlatılcak o kadar güzellik varki daha çok maneviyat ve huzur orda en çok bunu tattim hani detlerya anlatilmaz yaşanır. Ben hala uykumda oralardayim sanki aklimdan hiç çıkmıyor düşündükçe anlatirken gözlerim yasariyor.yani tarifi olmuyan yerler gordum huzur ve cok güzel duygular hissettim rabbim isteyen herkese nasip etsin

  18. cemre Says:

    Günaydın. Hayırlı sabahlar

  19. slm wordpress. haççe ablam büyük geçmiş olsun😦 acil şifalar diliyorum.haklısın üst üste geliyo ama napcan işte allah bize sabır ve güç versin.

    ablacanım sende hoşgeldin sefalar getirdin🙂 kutsal mekanlar üstüne sinmiş sen gelince aydınlandı buralar😀 inş bi daha nasip olur. herşey gönlünce olsun canım hayte🙂

  20. cemre Says:

    Günaydın hayırlı sabahlar.Çok teşekür canım hayye aminnn inş Rabbim sizede nasip eder.Evet paşam Issız çöller gibi olmuş burası kuş uçmaz kervan geçmez olmuş

  21. cemre Says:

    Günaydın

  22. nerabayın wordpress

  23. hepinize sevgi ve selamlar hayırlı hafta sonları

  24. aradada bir cee yapın la.tmm yazmıyonuz ama ses verin arada, bi yaşam belirtisi en azından🙂 tamamem kompayalım.başka ortamlarda buluşuyor olsakta burası ilk göz ağrımız burayıda ayakta tutalım bence.

  25. cemre Says:

    Günaydın. Güzel bir hafta diliyorumm herkese

  26. cemre Says:

    Evet paşam katiliyorum sana. bir kahvenin kırk yıl hatri olurmuş.benim için de öyle olmuştur farklı alanlarda olsa buranin bana getirimleri olmuşsa değerini bilmem lazım yani bu benim düşüncem sonuçta bir site veya blog gozuksede hayatimizda bazı değişimler yapmamiza sebep oldu o yüzden göz ardı ettiğimde huzursuz oluyorum bir laf var, aza kanaat yetinmeyen çoğu hiç göremez. kimsede olmasada slm esirgemedigim yerdir🙂

  27. cemre Says:

    Selamm.kelam kem kum🙂

  28. aleykümselam kem küm :d

  29. bende sana yürekten katılıyorum hayte.elceyizlerine sağlık🙂

  30. günaydın wordpressçikler.yeni bir güne merhaba derkene hepinizi selamlıyorum🙂

Bir Cevap Yazın

