Gülden Karaböcek – Ben Olmalıydım

o sevgi en başta benim hakkımdı
biricik sevdigin ben almalıydım.
gonlune baskası girmemeliydi
tanrıdan dileğim Ben Olmalıydım

o sevgi en başta benim hakkımdı
biricik sevdigin ben almalıydım.
gonlune baskası girmemeliydi
tanrıdan dileğim Ben Olmalıydım

ellerin ellerinde bulusmalıydı
gozlerim gozlerinde konusmalıydı
kalbim kalbimde ağlaşmalıydı
boynuna sarılan Ben Olmalıydım

ben olmalıydıım ben olmalıydıım
sevilen özlenen Ben Olmalıydım
seni bir başkası sevmemeliydi
kalbininsahibi Ben Olmalıydım

ben olmalıydıım ben olmalıydıım
sevilen özlenen Ben Olmalıydım
seni bir başkası sarmamalıydı
kalbininsahibi Ben Olmalıydım

ellerin ellerinde bulusmalıydı
gozlerim gozlerinde konusmalıydı
kalbim tek kalbimde ağlaşmalıydı
boynuna sarılan Ben Olmalıydım

57 Yanıt to “Gülden Karaböcek – Ben Olmalıydım”

  1. hadi bende gideyim.herkeze kucak dolusuu sevgilerrrrrrrrrrr…..

    sağlıcakla kalınnn

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  2. aaaaa zirveye dee çıkmışımm farkında olmadannn…😀

  3. ginaydın wordpress, he valla sultan ablacım napcan, temizlik malzemesini yapıyoz yetmiyor, temizliğide bize yaptırıyolar. ama olsun canları sağolsun.
    sende iyisindir inşallah. uzun zamandır görüşemiyok.

  4. cemre Says:

    Güzel yurdumdan son kez Günaydın

  5. cemre Says:

    Emosum zirven hayırlı olsun dicem ama zirvede artık tarih oldu kimseler olmayinca🙂 nasılsın bacim kosturman devam ediyormu bursaya geldik sevimle emelde kaldık iki gece aklımıza geldin ama fırsatın yoktur diye sesimizi cikarmadik.

  6. cemre Says:

    Mucittin sende malzemeden çalmamissin has olmus has🙂 temizligi sana biraktim deterjanin dilinden kimyacı anlar🙂

Bir Cevap Yazın

