Erol Evgin – Aldım Başımı Gidiyorum

Her kelime yalan
Her yürek vefasız
Can üzgün, perişan
Can suskun, kararsız
Çek git diyor şeytan
Git sessiz sedasız
Ve… Gittiğin zaman
Sanma ki ağlayıp sızlarlar ardından
Ben bu dünyadan,
Dosttan düşmandan
Aldım payımı,
Gidiyorum
Günahlarımla,
Sevaplarımla
Aldım başımı
Gidiyorum
Gitgide yüreğime
İnce bir sizi girse
Gizli bir ateş beni
Yaksa da gidiyorum
Ben bu hayattan,
Aşktan, sevdadan
Aldım payımı
Gidiyorum
Günahlarımla,
Sevaplarımla
Aldım başımı
Gidiyorum
Her duygu yıpranmış
Her bakış anlamsız
Can bıkmış usanmış
Can çökmüş zamansız
Çek git diyor şeytan
Git sessiz sedasız
Ve… Gittiğin zaman
Sanma ki bir kal diyen çıkar ardında

48 Yanıt to “Erol Evgin – Aldım Başımı Gidiyorum”

  1. yeni sayfamizz hayirlii olsunn… yeni yenii sohpetlere vesilee olsunnn dermisimm ama olmuyorrr gulenn yuzzzzzzzz paylasimin icinnn tesekkur pasamm guzel paylasimm… dur gitmee benidee goturr yadaa sendee gitmee siritann yuzzzzz

  2. allahinizii sevenn hecmii ugrak verirkenn yolunuss dusmezz buralaraaa…sitemm sitemmm korkmaa sonmee bu net dalgalarinda…basimin ustunde yerin olacakk…sen anilarimin yildizisin parlayacak…catma kurban olayimm ey magrur adresim…kahraman dostlara bir slm ne bu gelmezlik ne bu hasrettlik…hakkidir siteme vefa millete duyrulaa…. gulenn yuz bu aradaa andimizin kaldirilmasina ayrica kiniyomm

  3. sunamm bu sarkiyida bekci bekir soylemisti cokk guzeldii bayildim daha sarki isteme hakkim yok bende burda paylasimm barii

  4. slm wordpresssss

  5. elceyizlerine sağlık ablacanım.çok tenk yu. havaryu ne varyu😀

  6. şaka maka kış geldi çattı😀 ama ben sonbaharı seviyom.çoğu kişi için hazan hüzündür ama benim için hazan huzurdur😀 nedendir acep recep?😀

  7. gerçi bende kendimi kandırıyom neresi huzur😀 kış geliyo la. odunuydu sobasıydı kışlık erzakıydı, kabıydı kabanıydı😀 ebbeeovvv bir sürü masraf😀 o zaman son tahlilde kararımı veriyom hazan hüzündür nokta

  8. ama yeak yea iyi yönleride var o yüzden noktadan sonra bir parantez açmak lazım, misal sitemizi kurduk sonbaharda, mesele ben dünyaya geldim sonbaharda :))) onda sonracığıma ne bilim ya sonbaharın havası benim için farklı bir hava nedenini bilmiyom ama seviyom🙂

  9. ay em verigut kardescanim😀 …recai ederimm

  10. aheyyy aheyyy benim icin hazandirr ben simdi hazanimi yasiyomm meselaa simdi ben sonbahar modundayimm😦

  11. sonbahari bi sen ve furkanin hatri icin severim yoksa babasini bile sevmemm😀 unutuyorum cinim sonbaharda kisalan gunler erken acilan lambalarr daha sayim istersen neye gonul bagladiginii neyse yinede guzeldir haksizlik etmim su an sonbaharimi yasasamda.🙂

  12. Tişikküller amcolu🙂 biliyom sen hatır için çiğ horoz bile yersin🙂

  13. cemre Says:

    Amanigg ne deyyon horoz midemin kavuğuna yetmez hemde tarzım değil🙂 horozlar hal hatır bilmeyyo hem. ama seni çiğ çiğ yerim pişmişin pek damak tadıma uygun olmaz😀😛

  14. cemre Says:

    Günaydın lar sitecann🙂

  15. cemre Says:

    Rahman ve Rahim Olan Allah’ın Adıyla
    Karanlık geceyi kudretiyle götüren,
    her tarafı aydınlatan gündüzü rahmetiyle getiren,
    beni ışığıyla bürüyen ve nimetini bana ihsan eden Allah’a hamdolsun!

  16. cemre Says:

    Zaman geçiyor, hem de çok hızlı. Dün pazartesiydi bugün Cuma olmuş, ne çabuk! Zaman geçiyor ama ben farkında değilim. Çünkü hep aynı şeyleri yaşıyorum. Çarşambada ne yapıyorsam perşembede de onu yapıyorum. Aslında zaman geçmiyor benim için. Her günü bir gün gibi yaşıyorum. Ne kötü.

  17. cemre Says:

    YARIN;
    Sesimi duyamayacağın kadar uzak olabilirim mesela..

    Dokunamayacağın, göremeyeceğin, soramayacağın..Kırılamayacağın; inanamayacağın..
    Bir kez daha benimle gülemeyeceğin.
    Bir kez daha ellerimi avuçlarının içine alamayacağın..
    Sarılıp uyuyamayacağın..
    Aynı sokaktan geçemeyeceğimiz..
    aynı şarkıyı dinleyemeyeceğimiz..
    kavga bile edemeyeceğimiz..
    Kal diyemeyeceğin..
    Ayrılamayacağın..
    Hatta gidemeyeceğin kadar, yok olabilirim…

    Seviyorsan bugün kal..!

    Yarın;

    Hepimizin olduğu gibi,
    Benimde ölebilme ihtimalim var

  18. cemre Says:

    Yaslasam başımı hatıralarıma
    Bir şah damar gibi vuruyor hayyeller
    Vuslat bilmem ki hangi rüyalarda
    Ayrılıktan şimdi üşür durur eller…

  19. iyi akşamlarrrrrr

    herkezin şmd den kurban bayramı hayırlı olsun…daha nice hayırlı bayramlar geçirmek dileğiyle…

    hepinizi çokk öpüyorum…

    sağlıcakla kalınnn….

  20. Hayırlı bayramlar wordpresçikler.hepinizin kurban bayramı mübarek olsun.sağlıklı mutlu huzurlu ve neşe dolu nice bayramlara inşallah.

  21. beeeeen geldim😀 Anca gelebiliyorum haftasonu çizimle ilgileniyorum bu sene çok yoğunum ya :S Neyse sizi çok özledim sizi çok seviyorum iyi bayramlar hepinizi öptüm inşallah hepiniz iyisinizdir bende idare eder kolumu ezmem dışında .d

  22. karşıyakalı Says:

    Güzel Düşünceler Nefeslere Dolarsa Güzel Dualar Olur,
    Dua ise Yüce ALLAH’a Gider Nur Olur,
    Gökyüzünde Buluşan Dualarımızın Nurlanması ümidiyle…
    Hayırlı Geceler KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN..

    CANIM AİLEM.SİZİ SEVİYORUM.❤

  23. slm wordpressçikler.

  24. cemre Says:

    Günaydın hazan bahçem

  25. günaydın madam🙂

  26. cemre Says:

    Günaydınnn…
    Unutma;
    Hangi Uçurumun Kıyısında Olursan Ol
    Yüreğine Bir Gül Çiz
    Her Zaman Heybende Biraz Umut
    Yedeğinde Sevgi Kırıntıları Bulunsun…
    Yüzünüzden Gülümseme
    Kalbinizden Umut Eksik Olmasın
    Mutluluğunun Her Daim Sürsün.
    kazancınıza bereket, işlerinizde kolaylıklar getirsin.Dularınız kabul olsun..

    Sağlıklı Olun Mutlu Olun Sevgi İle Kalın

  27. tünaydın

  28. karşıyakalı Says:

    canlarımmmm

  29. karşıyakalı Says:

    gençerimmm paşacanım nasılsın…

  30. karşıyakalı Says:

    ne var ne yok beaaaa

    benim cephede değişen bişey yok…durumlar iyi değil…

  31. karşıyakalı Says:

    canım sitem benim…nasıl bir yerdin sen…şen şakrak..birbirimize cevap yetiştiremedik…burasıda benim gibi hazan mevsimini yaşıyor.

  32. karşıyakalı Says:

    pöffff ….

  33. cemre Says:

    Yaşam için, dost nefesler için,
    Tebessüm bereketi ve sağlıklı sabırlar için,
    Hakkınızda en güzel Anlar diliyorum
    En büyük coşku yüreğiniz de
    Heyecanla, Sevgiyle Aksın…
    Her adımınız, en güzel hayırlara vesile olsun..
    Dostluk köprüleri inşa ederken “Sevgi “temeli olsun.
    Her şey gönlünüzce istediğiniz yönde olsun.
    Sevgi dolu, mutlu, huzurlu bir güne açılsın sabahınız
    Sağlıklı Olun, Umutlu Olun, Sevgi İle Kalın
    Günaydınnnnn

  34. sağolasın haççe ablam ben iyiyim şükür.senin adınada çok üzüldüm inş geçer artık bu günlerin.hastalarınıza acil şifalar diliyorum.sizinde allah yardımcınız olsun.

  35. sanada günaydın ablacanım.aynı dileklerin altına bende imzamı çakıyorum😀

  36. Güneş gören bir köşeye oturdum
    Isıtmıyor artık yazlar
    Ben o günleri bizi özledim
    Anladım kalbe kiralıkmış aşklar….

  37. Kim el sallıyor şimdi bilmem
    Eski evimizin penceresinden
    Bir köşeye sinmiş uyumuştur sesiniz
    Rüzgarla gelen bahar gibi duyulur kokumuz

  38. Ne o eski gülüş kaldı yüzümde
    Ne içimde uçan kuşlar
    Senin adın kaldı bi yerlerde
    Belki unutturur belki unutturmaz, zaman
    Belki unutturur belki unutturmaz

  39. hasta oldum bu şarkıya ya müziğide çok harika.insanı alıp başka bi boyutu götürüyo sanki

  40. ooo kar başlamış buralarda🙂

  41. hey gidi günler hey ahh

  42. burdada havalar gerçek anlamda daha yeni yeni soğumaya başladı.daha dün sobayı kurduk biz evde.diğer yıllar kasımda hatta ekimde kuruyorduk.

  43. cemre Says:

    Yüreğini vermeli insan,
    Sıktığı ele, kucakladığı dosta,
    Dokunduğu omuza, gülümsediği yüze,
    Baktığı göze, dinlediği söze…
    Çünkü verdiğimiz kadar alacağız bu dünyadan;
    Yani, ektiğimiz kadar biçebileceğiz,
    Sonra ‘hepsi benim’ diyebileceğimiz…
    Ama sadece yürekten verdiğimiz kadar…
    Bir umut ışığı olduğumuz kadar,
    Bir gönül dolusu insanlık paylaştığımız kadar…
    Ne eksik, ne fazla; sadece hak ettiğimiz kadar..

  44. cemre Says:

    Yalnız kalmışsın kendi kendinemi konusuyon bilirim çok gıcık birşeydir bunu benden daha iyi kimse bilemez çok kendi kendime konuştuğum gunler oldu🙂 inş eski günlerine dönersin gerçek dostlarla yine birlikteliklere imza atarsın.bir dostlugun ebedi olmasi icin tavsiyem birbirini ihmal etmemek ve zaman ayırmak yoksa zaman ayırır. Gerci arada sevgi hissiyat oldumu hiç bir engel mani olmaz tüm zamansızliklara

  45. Antika Says:

    Selammmm

  46. Antika Says:

    Bir Türlü yaniniza gelemiyorum Nerden Girls yapabilirim???

  47. Antika Says:

    Hepinizi sevgiyle kucakliyorum :))) sizleri hic unutmadim unutamam cokkkk öptüm

  48. Been geldimm veee kızınız artık 18 yaşındaaaa :)))))

Bir Cevap Yazın

