Erdal Güney – Saklımdasın Ey Yar

Yürüyorum ey yar insanların arasında
Kimi yorgun kimi dökük kanar sabır yarasında
Ozlüyorum seni zamanla barışamadım
Geçip gidiyor ömrüm günlere doyamadm

Ucum yok bucağım yok
Saklımdasın ey yar haberin yok
Yıllar geçti sönmedi ateş
Yanıyorum ey yar haberin yok

Uşüyorum ey yar yangınların ortasında
Yürek kırgın yürek talan kanar sevda yarasında
Kahırlı yılları çizdin alnıma
Dost eyledin beni göçüp giden kuşlara

3 Yanıt to “Erdal Güney – Saklımdasın Ey Yar”

  1. cemre Says:

    Evett ablam ne günler geçti. Hepsi bu bloglarin karenin arasinda yok oldu gitti sesiz geldik sessiz yok olduk.yasananlar hepsi burda kaldı. Ama ben nedense unutmadim

  2. cemre Says:

    Yeni geldi aklıma ben sayfa açıyorum ama etiket yapmayi unutuyom kafa işte iyice uçtu gelenler oluyor sanirim😀 admin ugrarsan buralara bi zahmet el at peşimi topla… ( nasıl adminse şam admini)😀

Bir Cevap Yazın

