Kolpa – Gurur Benim Neyime

Kaldı Yine ismin Dilimin Ucunda
Sonradan Gelir Hep Aklım Başıma
Baktım Kaldım Gözlerinin içine Kaçırdın
Gözlerini Bıraktın Ellerini Sana Ne Şiirler,

Ne Şarkılar Yazdım Ama Diyemedim Gitme
Diye Olmadı Yapamadım Adam Gibi Unutamadım Diyemedim
Bitti Diye Gel Desen Gelirim Hadi Gir De Ben Giderim
Sevmesen De Severim Gurur Benim Neyime
Kim Ne Derse Desin Söz Geçmiyor Ki Dilime
Kapanırım Dizlerine Gurur Benim Neyime

8 Yanıt to “Kolpa – Gurur Benim Neyime”

  1. slm sitecan ben geldim🙂

  2. geride yorum yapanlar Adam akilli yorum yapin yoksa burdan size bi ayarr cekcemm aaa nerde bakirköy kackini varsa buraya geliyor kendimden suphe eder oldum bendemi bi tuhaflik var nerde pürüzler varsa buraya ugramadan gitmiyor😀

  3. nasilsin sitecan görüsmeyeli ahhh kuzum yalnizmi kaldinn sennn yinee seni seven benmiymisim bee

  4. cemre Says:

    Günaydınnnn…. pasam gut olmuş sitemizin bi kardeşi daha dunyaya geldiii 😀

  5. çok güzel şarkı yaaa

  6. cemre Says:

    Gell gell Sesime gel 😆😆

Bir Cevap Yazın

