Güler Duman – Ayaz Yarim


Dünyayı Yakarım senin uğruna
Yeterki sen benden yüzün çevirme
Eller ne derse gitmez zoruma
Sen benim yönümü terse çevirme
Yar benim yönümü terse çevirme

Ayaz yarim boran yarim kar yarim
Üşütür yokluğun gelde sar yarim
Sayfa Sayfa okuduğum kitabsın
Düğüm düğüm çözülmesi zor yarim

Çırpına çırpına dağlara çıktık
Kaç kez el uğruna bendimiz yıktık
Ya fazlaydık ya az yada hiç yoktuk
Boş laflarla artık çarkın çevirme

Ayaz yarim boran yarim kar yarim
Üşütür yokluğun gelde sar yarim
Sayfa Sayfa okuduğum kitabsın
Düğüm düğüm çözülmesi zor yarim

Kipriğim kipriğe değdirmeden gel
Ellere boynumu eğdirmeden gel
Gündüz ile gece arayı açtı
Boş yere dizimi dövdürmeden gel

Ayaz yarim boran yarim kar yarim
Üşütür yokluğun gelde sar yarim
Sayfa Sayfa okuduğum kitabsın
Düğüm düğüm çözülmesi zor yarim

46 Yanıt to “Güler Duman – Ayaz Yarim”

  1. yeni sayfamiz hayirlii olsunn

  2. sevdigim bir türküydüü ve bu türküden sayfa acmak istedim umarim beyenirsinizz 🙂

  3. bacilarim ve ali kardess gelmiss 🙂 ali kardesim evett bir türlü seninle söyle hokkali bir sohpet edemedik 🙂 vize haftasini anliyamadim ama allahim yardimcin olsun kardesimm umarim istegin neyse olur sinavlarindada rabbim yardimcin olsunn en güzel puanla kazanirsinn vee seni bekliyoz sohpetin icinn ali kardes 🙂

  4. eee bursa güzelleri sizlerde iyisinizz emosumm yarin akraba günün varmiss yardima gelemmi bacim 🙂 neysee sen hizlii hatunsunn hepsini bir cirpida yapiverirsinn benim yerimede ye bacim 🙂 emelimmm sende gelip yok olmussun bacimm gutmusan hosmusan 🙂

  5. bende yeni eve geldim dinlenme asamasindayim dinlenirken parmaklarin bos durmasin sayfa acayimm dedim.Allah bos durani sevmez dimii 😀

  6. Üzülme!

    Üzülüyorsan, bir kutlu teselli kapısının önünde bekletiliyorsun demektir. Gözlerini kaldır vefasız dünyanın eşiğinden. Gönlünün elinden çıkar sebeplerin boş avuntularını. Umudunu kes sahte doymalardan. Yüreğini sıkı tut , Kapı açıldı açılıyor demektir.

    Üzülme!

    Üzülüyorsan, kaybedeceğin bir şeyler var demek ki… Kaybedeceği bir şeyi olanlar çoktan kazanmışlardır. Eline geçmeyenleri saymakla tüketme nefesini, elindekileri saymaya başla. Hepsini saysan bile, nefesini saymaya nefesin yetmeyecek demektir. Bak işte zenginsin.

    Üzülme!

    Seni bir “İşiten” var. Seni senin kendini bile sevmenden önce O sevdi seni. Senin kendini bile bilmediğin unutuş kuyularından çekip çıkardı seni. Yüreğinin her yangınına O yetişiyor. Seni herkesten çok anlıyor, seni senin kendini düşündüğünden çok düşünüyor.. Dağılıp giden ömür kırıntılarının arasından sıcacık bir kardelen ümidi devşiresin istiyor. Keyfinin çatlak kabuklarının arasından sonsuz teselli pınarları akıtmak istiyor.

    Üzülme!

    Kaldır yüzünü yerden. Omuzlarından sarsıp kendine getirmek istiyor seni Sevgili. “Rabbin sana küsmedi ki…” Gözlerinin içine içine bak sevdiklerinin.

    “Rabbin seni unutup yalnız bırakmadı ki…”

  7. Bazen Su olmak lazım sessiz sakin, bazen sel olmak lazım öfkeli, ve hırçın; bazen mum alevi olmak lazım, sabırla tükenecek.

  8. Kimse kimseyi küçümseyecek kadar büyük değildir bilmelisin. Küçümsediğin her şey için gün gelir önemsediğin bir bedel ödersin.

  9. Hangimiz hangimizi tamamlayabildik üzüle üzüle ögrendik el sallamayı gidenlere…

  10. Karamsar olmak zor değil,
    zor olan çılgın bir fırtınadan
    sonra gökkuşağı gibi gülümseyebilmektir…
    Kucaklamaya kollarının yetmeyeceği bir ağaç,
    bir tohumla başlar.
    En uzun yolculuklar ise, bir adımla başlar.
    Gerçek sevgiler ise bir tebessümle başlar…
    Annem her fırsatta çocuklarına güneşe doğru
    zıplamalarını öğütlerdi.
    güneşe ulaşamazdık ama hiç olmazsa
    ayaklarımız yerden kesilirdi…

  11. Sevgi;Önce ‘ben’ yerine önce ‘sen’ diyebilmek Kendinden önce onu, onun mutluluğunu düşünebilmektir.Onun yanında huzur bulmak, güven duymak, her ne olursa olsun yanında olacağını, seni seveceğini bilerek ‘kendin’ olmaktır.

    Sevgi;Sevdiğinin yüreğinin güzelliğine ve sevdasına inanmak Onu mutlu etmek uğruna zevkle emek etmektir. Sevdiğinin gözlerinde kaybolmak Bedeninde bir olmaktır.

    Sevgi;Sevdiğine saygı duymak Varlığından gurur duymaktır. Kahkaha kadar gözyaşınıda Sohbetler kadar sessizliğide büyük bir zevkle paylaşmaktır.

    Sevgi;Sadakat, vefa, bağlılıktır, Sorumluluk, özveri, şefkattır.

    Sevgi; Anlayış, hoşgörü, sabırdır.Tutku, cesaret, risktir.

    Sevgi;Bakmak, dokunmak, söylemektir. Yaşatmak, yaşamak, göze almaktır.

    Sevgi;Umuttur, soluktur, hayattır. Bir bedende bütün olmak, birlikte çoğalmaktır.

    Sevgi;Yüreğinle gülümseyebilmek, insan olabilmektir..

  12. meralimmmmmmm burdamıısn bacımmmmmm gutum gutummmmmm sen anladın onu hemde çok gutum 🙂

  13. ne güzel yazılar getirmişin bacım bende severim güler dumanı ben türkü severim bacım türküler güzeldirrr

  14. hopsss nerabaaa

  15. ivet yoğunluktan dolayı gelemiyom, şu puanlama olayınıda kaldırdım sayfanın yenilenmesini geciktiriyodu çünkü, ki zaten kullananda yoktu.

  16. ablacanım sayfa için teşekkürler eline sağlık.

  17. işler beni bekler byee

  18. iyi akşamlar canım ailemmmmmmm.
    nasılsınız bakem.ben bu gün sıdıkayla çarşıya gideyim dedim.amanınnnn ayakkabılarım kaymasınmı buzda.
    çok korktum kayar düşer biryerlerimi kırarım.al başına belayı.izmirde giyilen ayakkabı burda olurmu tabikiolmaz.her taraf buz.insanlar caddeden yürüyorlar.kaldırımlar tenha niyemi.çatılardan buzlar sarkıyor.millet kafasına düşüp kafalarını yarmasın buzlar diye caddeden yürüyorlar. 😀
    sıdıkaya dedim hadi kardeş geri dönelim.buzlar eriyince çarşıya çıkarız.oda diyorki abla buzlar ilkbaharda eriyor 😀
    bu sene kış erken gelmiş buralara.benim şansıma ne yapalım.

  19. meralim gül kokulum o güzel sözlerine yürekten teşekkürler birtanemmmm.seni seviyom.emelim,emoşum.gençerim güzel kızçelerim ve sevgili ali kardeşim.ali kardeşim sınavlarında başarılar diliyorum.kolay gelsin canım.hepinizi seviyorum.canlarım birtanelerim.hayırlı akşamlar.kendinize iyi bakın.bye bye 😀

  20. iyi akşamlarrrrrrrrrrrrrrrr

  21. ablam bal bademim dikkat et kendine oralarda balımmm sen hiç evden çıkma en iyisi 🙂

  22. günaydinn hayirli sabahlarr

  23. ablamm emeliminde dedigi gibi sen hic cikma disari yada kar ayakkabasi gibi birsey al kendine ablam allah korusunn dikkat et kendinee canoo bende senii cokk seviyorumm bidenemm 🙂

  24. kardescanimm ve emelimm sizlerde iyisiniz umarim. emelimm umarim aksam yalniz kalmadin bacim aksam gelemedim

  25. gününüz aydın olsun canlarım.
    emelim bal bademim meralim gül yüreklim sizede günaydın.

  26. meralimmmmm karşılaştık . 😀
    nasılsın birtanem.

  27. meralimmmmm
    meralimmmmmm
    meralimmmmmmm
    canımın içi. 😀

  28. ablammmmmmmmmmmmmmmmmm bidenemmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  29. öptüm gıdından.sonra görüşürüz bidenemmmmmm. 😀

  30. canımmmmmmm 😀 😀 😀 😀 😀

  31. iyiyimmm canimm benimmm güzelll ablamm seninle karsilasincaaa cokkkk iyi oldummmm 🙂 sen nasilsinnn nelerr yapiyonn bugünkü menünde nelerr varr bir yerlere gidecekmisiniz 🙂 pasa annem nasill ailen iyiler ins ablammm

  32. annem sofraya çağırıyor.gelcem sonra yine.öptüm bidenem.

  33. bendee seniii ablamm bendee senii hem gidigindan hem güzek gül yanaklarindan 😀

  34. tmm ablamm afiyett bal sekerr olsunn öptüm pasa annemide senide görüsürk ablamm

  35. annem iyi meralim hepimiz iyiyiz.
    ince ince kar yağıyor.bu günkü menüde evdeyiz.çokkorktum.
    kayıp düşmekten.evden çıkmıyacam şimdilik. 😀

  36. görüşürüz gül kokulum. 😀

  37. hehee tmm ablamm sen cikma evdenn b osver tmm ablam görüsürük öptüm bye

  38. nerabaaaaa

  39. slm asicanlar 🙂 sanırım şu an kimse yok yok ama gördüğüm kadarıylada herkeş iyi.

  40. haççe alamda iyiymiş,aman ablam dikkat et 🙂

  41. bana gelecek olursak bende nolsun işte yoğun bi tempoyla devam ediyoz.dün akşamda işim çıktı yine gelemedim.

  42. keşke fırsatım olsada 24 saatimi sizlerle geçirsem.sizi çok özlüyom.

  43. buyrun burdan devam edelim;

    2. Zirve Yarışması

  44. çok güzel ya şarkılarını çok seviyorum gerçekten..

  45. gökay Says:

    çoooooooooooook güzeeeeeeeeeeellllllllllll

Yorum bırakın