Fatih Zengin – Doğum gününde

Mutlu ol her gününde
Hayatın her yerinde
Mutlu ol doğum gününde

Sevinçlerin senin elinde
Dilek tut hislerinle
Kabul olur doğum gününde

Zaman akıp gider bir bir gözlerinin önünden
Bir öpücük gönderir düşlerinden
Dünya seninle güzel bu kalp sana özel
Bekler durur seni sen gel de yeter

Mutlu ol her gününde
Hayatın her yerinde
Mutlu ol doğum gününde

Sevinçlerin senin elinde
Dilek tut hislerinle
Kabul olur doğum gününde

82 Yanıt to “Fatih Zengin – Doğum gününde”

  1. bacım sen bitirisin ben belki öglenden sonra çocukları alınca bi yerlere giderim benim işim belli olmaz illler kalsın sala gitsin işleri 🙂

  2. hee bacimm ben dinleneyim dimii hatta su an koltukta oturmusum gözlerim yan taraftaki yastiga bakiyorr az daha kestirsemmi diye 🙂 belin niye gariyor bacimmm ne o yoksa incittinmi giii

  3. nereleree gitcenn bacimm gezegenci gaciii 🙂 gercii acil bacim acill valla bende acilcam sanirim bu gidisleee kinada olsun dügündeee olsunn milleten zilgit yedimm artik biraz cevreye acilsam iyi olcak 🙂 bu ardaaa zirven hayra karsii bacikomm 🙂

  4. telll

  5. tmm bacikomm

  6. emelll ne oo gii tl uzun sürdüü yoksa ciraginmi ariyorr valla pes yanii geceleri 2 saatlik tl konusmlariniz bitti simdi sabahlarimi basladinizz gözümüzz yokk allah versin ne diyekk bacimm 🙂

  7. neyse emelimm senin anlasildi tl uzun sürcek öptüm seni bacim 🙂 kardescanimdan ses cikmadi sanirim isleri var bir iki kelime sohpet etseydik iyi olcakti 😕 neyse ben gözlerimi 5-10 dkk dinlendireyim yine sonra islere giriseyim sonra görüsmek üzere simdilikk byee 🙂

  8. ha şöyle yorumları görelim yorumları 😀 aferim size sözlü notunuzu yükseltecem 🙂

  9. merhaba canlarım.
    nasılsınız dün gelemedim.dün hava çok güzeldi gezdik.bu gün sabah kahvaltısından sonra çarşıları gezdik.akşam yine davetliyiz gezmeye gidecez 😀
    yarında gezelim çarşamba günü dönme ihtimalimiz var.çarşamba olmazsa uçakta yer olmazsa cuma günü döncez inşallah.

  10. paşacanım yengen vefat etmiş.başınız sağ olsun.
    ALLAH rahmet eylesin.sabırlar ve başsağlığı diliyorum.
    ne yapalım guzum yaşam kadar ölümde gerçek.ALLAH sıralı ölüm versin..sizlere sağlıklı ve uzun ömüeler versin.rabbim.

  11. meralim gönül sultanım kına düğün bitti.ALLAH mesut mutlu etsin.bir yastıkta kocasınlar inşallah.darısı bekarların başına 😀

  12. emelim bal bademim ALLAH sağ salim bebeğinizisize sizi bebeğinize kavuştursun inşallah.hayırlısıyla.

  13. güllerim birtanelerim uğur böcüklerim annem çay koy diyor.
    çay koyayım paşa sultanım öğle dedi.hepinizi çok çok öpüyorum.kendinize iyi bakın bye bye.

  14. ooooooo ablacım gelmiş bizden sonra gez ablam gez yakışır bal bademime benim

  15. gardaş ta gelmiş evet gençer ysözlüden geçir biziz hehehe 🙂

  16. evet meralim çıragım aradı bacıkommm ne yapaılım biribirimizin sesini duymadan yapamıyoruz hergün duymasak çatlıyoz heheheeh :)biribirimizsiz yapamıyoz gıı kıskanmayalım lütfennnnnnnn 🙂 biz sizi kısakanıyozmu hiçççççççççççç 🙂

  17. ablamm ne güzell ohh gezinn sultanimm gezinn gezmek yakisirr sanaa birgünde buralara beklerikk 🙂 ustamm cok mersii sözlü notum icinn bende seni bir yazili yapsamm hec fena olmuyacak 😀

  18. emelimmm zaten tahmin ettim bacimm ciragin oldugunu ama bende artik yasaklarr getircemm bana yasakla oluyordaa 😛 emelimmm bizimde firsat olsaa bakk sizeee 10 cekerdikkk emme ne yapalimm kader utansinn 🙂 yoksa ne kiskancammm giii arada yine konusuyokk onada sükürrr hem konusamasakta saglik olsunn gönlümüz konussun yiterrr 😀

  19. Basit biri değilim ! Gözlerimi kanatırcasına ağladığım gecelerim de var, Kahkahalara sarılmış anılarım da. Herkes kadar dertli, bazılarından fakir, Çoğundan zenginim. Küfemde taşıdığım hayallerim, söylenecek şarkılarım, Paylaşılacak dostluklarım var. Bilmeyene sevmeyi öğretecek kadar büyük bir kalbim, gidene beddua edemeyen dilim var. Yüreğimi korkak büyütmedim!Kaybettiklerim mi? Onlar dağıttığım servetimdir

  20. Hayat kısa,
    Kuralları yık,
    Kolay affet,
    Yavaş öp,
    Kalpten sev !
    Kahkahalara boğul,
    v e
    yüzünü güldürmeyi başaran hiç bir şeye,
    Sırtını dönme…!

  21. Kendine bir sandık yap.
    Her parçasına dikkatle şekil ver.
    Yapabildiğince sağlam olduğunda.
    Tüm dertlerini onunu içine koy;
    Tüm başarısızlıklarının düşüncesini
    İçinden acılar içtiğin her kupayı
    Onun içine sakla;
    Tüm kalp ağrılarını da içine kilitle ve
    Sonra kapağının üstüne oturarak geçmişin tüm acılarına, dertlerine,ağrılarına GÜLÜMSE…!

  22. iyi aksamlarrr tekrardann. ama ben olsam ne olcakki kimseler olmaz simdi bende böyle bön bön bakcam cama sanirim 😛 arada bir loto tutuyor biriniz geliyonzz 😀 hadii lotoya gerek olmadan birinizz gelinn 😀

  23. bu aradaa faceye dügünden resimler ekledim bir kac tane ve etiketlendigim resimler var arzularsaniz bakabilirsiniz 🙂

  24. iyii gecelerrr

  25. hopsss hayırlı geceler.bende abimle görüşüyodum yeni bitti.iyi geceler demeye geldim.az daha erken gelseymişim ablacanımı yakalarmışım.ama napalım sağlık olsun bi dahaki sefere inşallah.hadi tekrar iyi geceler sabahçılarada günaydın by

  26. burdan devam edelim;

    Grup Nara – Gitme

  27. bu şarkıyı dinledikçe doğum günümde ağlamak istiyorum ya süper herkeze tavsiye ediyorum:(:(:(:(:)

  28. cemre Says:

    🙂

  29. Ben bunu knkamın doğum gününde nasıl pkim knkam bide kız

  30. delice bir şarkı

  31. merhabalar ben burAYA YENİ GELDİM

Yorum bırakın